זה זמן רב לא נבנו בגן יבנה יחידות דיור חדשות, לאחרונה התבשרנו על התקדמות בפרויקט "הבית בגן יבנה". פרויקט הכולל 34 וילות דו משפחתיות בצפון הישוב. הפרויקט נמצא בשלב הסופי לקבלת היתר בניה, קיבל כבר את אישור הועדה המקומית ושולמו מקדמות להיתר ויצאה הודעת פרסום היתר לקהל הרחב. בתוך כשבועיים יתחילו עבודות הגידור בשטח לקראת תחילת ביצוע העבודות בפרויקט .

לדברי מארגני ומנהלי הפרויקט- קבוצת ה.ל.ב פתרונות נדל"ן, מדובר במתחם  הכולל 34 וילות דו משפחתיות המעוצבות בתכנון אדריכלי מרשים בסטנדרטים גבוהים מאוד תוך שמירה על חווית מגורים כפרית. כל הבתים מאפשרים תכנון פנימי מגוון על פי הדרישה והצרכים הספציפיים של כל דייר. הבתים בשטח של כ - 160-240 מ"ר בנוי , כולל קומת מרתף בשטח  כ- 80 מ"ר בה קיימות אפשרויות תכנון מגוונות כמו הקמת קליניקה , משרד או יחידת מגורים מלאה עם חצרות אנגליים לקבלת אור ואוורור טבעי . בנוסף, קיימת אופציה ליחידת מגורים בעליית הגג בשטח כ-25 מ"ר יחד עם גג  צמוד בשטח כ-50 מ"ר . לכל הבתים גינה ו- 2 חניות פרטיות.

.

מנכ"ל קבוצת ה.ל.ב, מושיקו מתוק:

"מדובר בפרויקט בוטיק מיוחד, השוכן בסמוך לפארק חדש הכולל שטחים ירוקים ומשתרע על 40 דונם, זהו האיזור המבוקש האחרון בגן יבנה שבו עדיין בונים. הבתים  תוכננו בסטנדרטים יוצאי דופן , עם אופציות מגוונות לצרכי המשפחה, בכדי ליצור חוויית מגורים כפרית ואינטימית בגן יבנה. התכנון גמיש ומאפשר לכל רוכש לתכנן את הבית בהתאם לצרכיו. השקענו את הטופ במפרט הטכני, כיאה לבתים בסטנדרט הזה: שילוב של רמת גימור ועיצוב יוקרתי עם תקרות גבוהות,  אופציה לבריכת שחייה פרטית  , ריצופים יוקרתיים , דלתות יוקרה , מערכת בית חכם , אסלות תלויות, כניסות USB ומטבחים גדולים. אנחנו מברכים את המשפחות שכבר הצטרפו אלינו, שמחים לראות התקדמות בפרויקט ובקרוב תתחיל בניה באחד המגרשים שהבשילו לביצוע ".

פרויקט "הלב בגן יבנה" מחולק ל-8 מגרשים, 4 וילות דו משפחתיות במגרש, חלוקה המאפשרת ניהול פרטני ואישי לכל בית במגרש עם ירידה לפרטים קטנים  ללא תלות במגרשים אחרים.

הפרויקט משווק במסגרת קבוצת רכישה מנוהלת עד מפתח ע"י מארגני ומנהלי הפרויקט- ה.ל.ב פתרונות נדל"ן וחברת הפיקוח  B.A.L   הנדסה, חברות המתמחות בארגון וניהול פרויקטים עבור קבוצות רכישה ברחבי הארץ.

הפרויקט מלווה ע"י שורת אנשי מקצוע הנחשבים מובילים בתחומם:

ליווי משפטי של " דורון אריאל ושו"ת " המתמחה בליווי קבוצות רכישה , נדל"ן , התחדשות עירונית , בנקאות ומימון , תכנון אדריכלי: "חסין-דבורצ'יק אדריכלים", ניהול כספי: "ברזילי ושות'" . שיווק הפרויקט: אנגלו סכסון סניף אשדוד.

.

לפרויקט ליווי של בנק מזרחי טפחות במסגרת משכנתאות, כאשר במסגרת הליווי מקבלים הרוכשים עד 70% מימון, מעל המקובל בקבוצות רכישה.

הפרויקט נמצא לפני קבלת היתר ויש לו דו"ח אפס מבוקר על ידי שמאי מטעם  הבנק.  

מעוניינים לשמוע על הפרויקט והזדמניות נדלניות נוספות בגן יבנה? השאירו פרטים

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן