פרויקט מיוחד במינו בשת"פ בין הגנים "שחף" ו"נועם" בגן יבנה הביא להקמת בוסתן ייחודי

$(function(){setImageBanner('686684cd-e130-4071-8b63-bde88993310c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

צוותי מחלקת החינוך בגן יבנה פועלים וחושבים מחוץ לקופסא. צוות הגנים "שחף" ו"נועם" ביחד עם ילדי הגן, יצאו לפרויקט שנתי חדש והקימו בוסתן קהילתי ארץ ישראלי בסמוך לגנים.

הרעיון נולד מהילדים, ילדי הגן, שבזמן ששמו אוכל בפינת האכלה, ראו מעבר לגדר חתול והציעו לעשות פינת האכלה גם מחוץ לגן, לאחר מכן הפרויקט התרחב מעבר לבע"ח גם לתושבי השכונה. 

כך, כחלק מתהליך של למידה משמעותית ולאחר דיונים משותפים, החליטו צוותי הגנים לתרום לקהילה ולהקים בפארק הסמוך לגנים בוסתן עם עצי פרי ותבלינים למען השכונה.

ילדי הגן כתבו מכתב לראש המועצה, דרור אהרון ולמנכ"ל המועצה, אילן סוויסה וסיפרו על חלומם להפוך את הריאה הירוקה הצמודה לגנים לבוסתן עצי פרי ואזור פיקניק נעים לתושבי המקום. ראש המועצה התרגש מהרעיון ומהמכתב ומיד סבסד ורתם את המועצה ליוזמה.

בתמונה: עצים חדשים בבוסתן הקהילתי החדש. 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

כך, לאחר מאמץ משותף של מנכ"ל המועצה, מנהלת גני הילדים, יהודית שטרית, צוות הגינון, קב"ט מוסדות החינוך וצוותי המועצה ננטעו יחד עם הילדים 16 עצי פרי, עצי שבעת המינים, ארבעת המינים, הדרים, תפוח שזיף, עצים שמאפיינים את ארץ ישראל.

 

הגננות רעיה כהן, גננת גן נועם וסיגלית בן ישי, גננת גן שחף הודו למנהלת גני הילדים ולכלל עובדי המועצה על הסיוע והעזרה: "ההתרגשות היתה עצומה והזכות היא שלנו שקיבלנו תקציבים ועזרה עצומה מחיים אדרי, מיורם מהגינון, הקב"ט וצוותי המועצה.

תודה ליהודית שטרית והמפקחת שמאפשרות לנו להוציא חלומות אל הפועל. אנחנו זכינו להיות מחנכות בגן יבנה".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה