פרויקט 360 יתקיים בגן יבנה בשיתוף פיקוד העורף במטרה לשפר את המוכנות לחירום ביישוב

$(function(){setImageBanner('48402d09-e802-4762-87ae-7b543b5a5141','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

המועצה המקומית גן יבנה, נבחרה להיות בין הרשויות הראשונות בישראל שיקחו חלק בפרויקט 360 יחד עם פיקוד העורף, אשר מטרתו הכנת האזרחים להתמודדות עם איומים ומצבי חירום כגון מלחמה או רעידת אדמה.

מטרת הפרויקט הינה להכין את האזרחים להתמודד עם איומים ומצבי חירום כמו ירי טילים ורעידות אדמה. התוכנית מתקיימת ברשויות המקומיות ברחבי הארץ ובמהלכה הרשות, התושבים, מתנדבים, וגורמי ההצלה, פועלים יחד לקדם את המוכנות למצבי חירום במטרה להציל חיים.

התוכנית מכוונת בראש ובראשונה אל התושבים, כאשר המצוקות והצרכים שעולים מן השטח הן אלו שמכתיבות את הפעילות במטרה להעלות את המוכנות להתמודדות  במצבי חירום לשם הצלת חיים וחיזוק החוסן.

הפרויקט בגן יבנה יתקיים בין התאריכים 9.8 – 11.8 ויכלול מגוון רחב של פעילויות בהשתתפות המועצה ועובדיה, יחידות הביטחון וכוחות ההצלה, תושבים ומתנדבים במטרה לקדם יחד את המוכנות למצבי חירום במטרה להציל חיים.

בין הפעילויות שצפויות להתקיים  – שידור לייב בפייסבוק (9.8 בשעה 8:00 בבוקר), כינוס וועדות חירום יישובית (9.8 בשעה 9:00 בבוקר), אימוני מכלולי המועצה, תרגיל סע"ר, הרצאות של בכירים בפיקוד העורף, פעילות צביעת מקלטים, אימון רשותי (11.8 החל מהשעה 8:00 בבוקר), הפנינג חירום  ויריד שיפורי מיגון ותצוגת תכלית של כיבוי האש, מד"א, משטרה ויחידות החילוץ (11.8 החל מהשעה 18:00 בפארק רונה רמון, כולל פעילויות לילדים).

ראש המועצה, דרור אהרון: "המועצה המקומית גן יבנה התמודדה בשנים האחרונות עם סבבי לחימה ואתגרים ביטחוניים מרצועת עזה לצד התמודדות עם פגעי טבע וכמובן מגפת הקורונה.

אנחנו שואפים תמיד להשתפר ולשפר, רכשנו חפ"ק נייד עבור המועצה, שיפצנו את חדר המכלולים, התקנו מאות מצלמות שליטה ברחבי היישוב ואנו מקיימים קשר הדוק וחזק עם פיקוד העורף באמצעות אל"מ מרקו אזואלוס ובאמצעות היקל"רית שלנו רס"ן לירן אשכנזי – לא מפסיקים להתקדם קדימה".

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

ראש מערך ההסברה בפיקוד העורף, סא"ל שירן שמחי, מוסרת כי "אנחנו כאן כדי לעזור לתושב לקחת אחריות, ולהבין שהביטחון שלו נמצא  אצלו בידיים. צה"ל חזק - יילחם בחזית, יגן על הגבולות ויפעיל את מערכות ההגנה האקטיביות, אבל מה שיקבע בסוף את תוצאות האירוע הוא התנהגות האזרח באירוע.

ביכולתם של כל אחד ואחת מאיתנו להגן באופן אקטיבי על עצמנו ועל יקירינו, וזה משהו שחייבים ללמוד בזמן שגרה ולדעת לפעול כך בהתרחש חירום. אל לנו לחכות שמשהו יקרה כדי להשתפר - הפרויקט הזה כאן כדי להפוך את התהליך לפשוט ונגיש יותר. עכשיו זה הזמן".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה