צוותי המועצה לצד עשרות מתנדבים וחיילי פיקוד העורף עמלים על חלוקת מזון למשפחות נזקקות וקשישים ביישוב

$(function(){setImageBanner('e7433ea6-faf9-491e-a852-61a6f3e243fd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

כמו במבצע צבאי מתוכנן היטב, עמלים כבר ימים רבים עובדי המחלקה לשירותים חברתיים בהובלת ימית עופרי, מנכ"ל המועצה אילן סוויסה, ראש המועצה אהרון דרור , עשרות מגזרים מכל המגזרים ביישוב, נוער, חרדים וחילוניים ולצידם חיילי פיקוד העורף וזאת על מנת לדאוג כי לאף משפחה ביישוב ולאף קשיש לא יחסרו מצרכים ומזון בחג הפסח 2020 בצל משבר הקורונה

כמו בכל המדינה גם גן יבנה מתמודדת עם משבר הקורונה ולקראת החג, נפתח מרכז לוגיסטי מיוחד אליו זורמים מצרכים רבים, מצרכי יסוד לצד סלסלות מתוקות כשעל אריזתם ושילוחם לבתי משפחות שידם אינה משגת וקשישים המצויים בסגר עקב נגיף הקורונה.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

על המבצע המורכב, החשוב ומחמם הלב הזה עומלים ראש המועצה דרור אהרון, אנשי המחלקה לשירותים חברתיים בהובלתה של ימית עופרי, מנכ"ל המועצה אילן סוויסה ועשרות מתנדבים מכל המגזרים המגלים ערבות הדדית מפעימת לב כשבימים לא פשוטים אלה הם מתפנים מכל עיסוקיהם, ממלאים את הרכבים הפרטיים שלהם בחבילות מזון קפוא, מצרכים  וחבילות מתוקות ויוצאים לחלק אותן למשפחות נזקקות וקשישים ברחבי היישוב כשהם מקפידים על מיגון, לובשים ככפות ועוטים מסיכה.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

את החבילות לקשישים, משאירים המתנדבים על מפתן הדלת וזאת על מנת שלא לבוא במגע עמם ולסכנם בהדבקה. לצד המתנדבים הרבים, עמלים גם חיילי פיקוד העורף המסייעים בכל הניתן על מנת לדאוג שאף משפחה לא תיוותר ללא מזון ומוצרים בסיסיים במהלך החג. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה