צוות המורים של אורט רבין בגן יבנה בילה אחר צהריים לא שגרתי בפארק ע"ש רונה רמון

$(function(){setImageBanner('1af1d7a0-db5d-45b9-81cb-6b0213ba96a2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לאחר שערכו מפגשים כיתתיים עם תלמידים באוויר הפתוח, קיבלו גם המורים יום שכולו הכלה רגשית והפוגה.

צוות המורים של אורט ע"ש יצחק רבין בילה אחר צהרים לא שגרתי בפארק ע"ש רונה רמון. לאחר שהמורים קיימו מפגשים כיתתיים עם תלמידים באויר הפתוח ונהנו ממתקני הפארק הקסום, חשו בצוות ההנהלה בצורך של צוות המורים, הסייעות ועובדות המינהל ,להיפגש ליום שכולו הכלה רגשית והפגה.

צוות היועצות ,צוות מורי הספורט וחברי ההנהלה נרתמו להפקת יום באויר הפתוח. הצוות התחלק לקפסולות על פי הנחיות התו הסגול.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

ברחבי הפארק הוקמו שש תחנות והמורים עברו בניהן, היתה זו חוויה שבה ניתן להפיג את המתחים של התקופה הסוערת הזו בפעילות ספורטיבית מנעימה ברוח הפסיכולוגיה החיובית שמקדם בית הספר.

מורי בית הספר התפזרו ברחבי הפרק בתחנות השונות בינהן תחנת ספורט תחרותי,פינת הזמר העברי,פינת קפה ומאפה,תחנת אודיטי,פעיליות ספורטיביות והענקת מדליות  והשיא חלוקת מדליות אישיות לכל מורה בו צויינו החוזקות  האישיות של כל מורה.

מנהלת בית הספר מרי שפונט: "בימים אלה המאתגרים אותנו למצוא פתרונות יצירתיים מצאנו  לנכון בצוות ההנהלה לקיים  מפגש  הכלה והעצמה רגשית  במרחב הפתוח,  המורים קבלו בשמחה את המפגש שהיה כולו ברוח הפסיכולוגיה החיובית בשונה ממפגשי למידה ,המפגש הזה נועד להפגה ורענון. הצרכים החברתיים והרגשיים, של הצוות חשובים לנו לא פחות מלמידה והשתלמויות מקצועיות.  ההכלה והעצמת הצוות , חשובים לנו בייחוד לנוכח האתגרים הצפויים לנו.הצוות שלי הוכיח כי הוא נכון לכל אתגר שצופן לו המשבר הזה.ואני מודה לו על ההרתמות המהירה  והמחויבות להצלחת היום.תודה מיוחדת למועצה שאפשרה לנו להנות ממנעמי הפארק.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה