צומת גן יבנה - פתרון תחבורתי לבעיות הפקקים בקרוב?

$(function(){setImageBanner('09fef696-2bf4-4364-bda1-721b468c8007','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

צומת גן יבנה, הידועה כ"צוואר בקבוק" בכניסה וביציאה מהיישוב, עומדת לעבור מתיחת פנים, בתוכנית שאושרה בנתיבי ישראל. על פי הודעת ראש המועצה, אהרון דרור, הפרוייקט יחל בקרוב, לפרטים>>>

האם סוף סוף פרוייקט הרחבת כביש 4 - אשדוד עד הלום, יוצא לדרך? עפ"י הפרסומים, התקבל אישור לתחילת העבודות, להרחבת כביש 4, בין מחלף אשדוד למחלף עד הלום. העבודות יכללו תוספת של שני נתיבים לכל מסלול (אחד מהם נת"צ) לתצורה סופית של 4 נתיבים בכל מסלול צפונה ודרומה ומחלף בצומת גן יבנה.

דרור אהרון

דרור אהרון: "קצת בשורות תחבורתיות טובות. בקרוב יוצאים לפרויקט להרחבת כביש 4 ולשידרוג מחלף עד הלום כולו שיאפשר לתושבי גן יבנה יציאה לכיוון המרכז ודרומה בצורה נוחה, בנפרד משאר נתיבי הנסיעה כך שהעומסים ביציאה ובכניסה ליישוב יירדו משמעותית - אישרנו את התכנית לנתיבי ישראל."

דרור אהרון

מי שיקרא את סעיפי המכתב המאשר את תקצוב הפרוייקט במלואו, יגלה כי העבודות אמורות לכלול גם את כביש הגישה לתחנת הדלק. הכביש "מככב" בפוסטים ותלונות של תושבים, בצדק, יש לציין, במהלך שנים רבות, ובמיוחד בתקופת החורף, בה נפערים בורות מסוכנים לנהגים ולרכבים.

התוכנית, כך נכתב, "מציגה חלופה משופרת ובטיחותית יותר של הכניסה לתחנת הדלק, כמו כן, מאפשרת יציאה מתחנת הדלק לכיוון דרום."

בשורה תחבורתית נוספת, בהודעתו של דרור אהרון, היתה בקשר לשדרוג התחבורה הציבורית בגן יבנה, וכך כתב: "בנוסף, משרד התחבורה, אגף התחבורה הציבורית הציג לבקשתנו תכנית מקיפה לשדרוג התחבורה הציבורית ביישוב כולל הוספת קווים,הוספת נסיעות, הארכת הקווים והוספת תחנות - בקרוב יוצאים לדרך."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה