"צעד ראשון בקהילה" מיזם מיוחד עבור ההורים הטריים בגן יבנה יוצא לדרך בפעם התשיעית

$(function(){setImageBanner('1a06b008-5bd6-43d2-b35a-9113f261bff2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שישי 5/4 יתקיים במתנ"ס גן יבנה אירוע "צעד ראשון בקהילה" זו השנה התשיעית ברציפות. בין היתר יתקיימו בו סדנאות בתחומים שונים כמו: עזרה ראשונה , עיסוי ורפלקסולוגיה לתינוקות, צילום תינוקות, תנועה עם תינוקות ועוד.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

מדובר בפרויקט קהילתי שבמהלכו מקבלים בברכה את התינוקות החדשים של גן יבנה אל תוך הקהילה. מוזמנים לאירוע הורים לתינוקות שנולדו במהלך השנה האחרונה והוא כולל ארוחת בוקר מפנקת ועשירה, טקס מרגש, ברכת כוהנים מלווה בתקיעת שופר וסדנאות להורים ולתינוקות.

בין היתר, תתקיימנה סדנאות בתחומים שונים כגון עזרה ראשונה, עיסוי ורפלקסולוגיה לתינוקות, צילום תינוקות ותנועה עם תינוקות. כל המשתתפים יקבלו גם שי מהנה. האירוע הינו יוזמה של תכנית זיק"ה - זהות יהודית, ישראלית וקהילתית בגן יבנה, בשיתוף המועצה המקומית והמתנ"ס. הכניסה חופשית ומותנית בהרשמה מראש באתר המתנ"ס או באמצעות קישור http://bit.ly/2uraNZT

"לאירוע מגיעים גם סבים וסבתות", מספרת ירדנה אוקמן, סגנית ראש המועצה ומחזיקת תיק החינוך אשר השתתפה עם ביתה ונכדתה שנה שעברה באירוע: "כיו"ר זיק"ה אני מלווה את הפרויקט מיום היוולדו. בשנה שעברה, בנוסף לתפקידי השתתפתי בו כסבתא. הטקס תמיד מרגש אותי עד דמעות, כשמכסים את כל התינוקות בטליתות ומברכים אותם בברכת הכהנים. השנה התרגשתי עוד יותר כשראיתי את נכדתי כחלק מהקהל והקסם הזה כשמתחילה הברכה כל התינוקות שותקים ומקשיבים. הרעיון הזה של קבלת התינוקות לקהילה מחבר אותם מינקות לקהילה שלנו"

נוי, ביתה של ירדנה, מספרת: "בשנה שעברה השתתפתי באירוע 'צעד ראשון בקהילה'. התרגשתי שהבת שלי היא חלק מקהילת גן יבנה בה גדלתי. שמחתי להשתתף בטקס ולחלוק חוויות עם אמהות נוספות. הרגשתי שזה ישוב שאוהב את תושביו מיום היוולדם".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה