"צעד ראשון בקהילה": מסורת מרגשת בגן יבנה לקבלת התינוקות החדשים

$(function(){setImageBanner('6f109af8-406a-4755-bf72-ad38ba6d7224','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

צעד ראשון בקהילה התקיים בגן יבנה עם התינוקות החדשים בקהילה. ביום שישי האחרון (24.3) נחגג טקס קבלה לקהילה של התינוקות, החדשים, שנולדו בגן יבנה החל מינואר 2022.

מועצת גן יבנה

"צעד ראשון בקהילה" הוא מסורת של תכנית זיקה בגן יבנה החל משנת 2010. מדי שנה עגלות תינוקות מתגלגלות לעבר מתנ"ס גן יבנה, ומאחוריהן אימהות מחייכות, אבות וגם סבתות מאושרות. ביום ששי האחרון 24.3 קיבלנו לקהילה את התינוקות החדשים שנולדו בגן יבנה החל מינואר 2022.

ההורים לתינוקות הוזמנו ליהנות מבוקר מפנק שכלל ארוחת בוקר בריאותית עשירה, טקס מרגש בהובלת מתנדבי זיקה, ברכת ראש המועצה, דרור אהרון, ושירתה של מאיה אזולאי, ברכת כהנים המלווה בתקיעת שופר ומגוון סדנאות להורים ותינוקות גם הן בהנחיית תושבות/ים בהתנדבות.      

מספרת רומי שדה, מדריכת הורים בגישת תקשורת מקרבת: "העברתי סדנא בנושא הורות מקרבת בה נחשפו ההורים לתחום. היה מרתק לראות עד כמה הורים צעירים זקוקים לרגע של שיתוף עם אחרים שחווים בדיוק את אותם דברים, זקוקים לכך שיקשיבו ויראו את האתגרים מולם ניצבים כהורים. בסדנא הם קיבלו ידע וכלים ראשוניים ליצירת אווירה נעימה בבית, המבוססת על שיתוף פעולה, חיבור והבנה הדדית ואיך להבין את עולמו הפנימי של הילד. שיתוף הפעולה בסדנא היה מדהים ומרגש מאוד."

סיון דוד, אמא לחמישה ילדים, תושבת גן יבנה, מזה ארבע שנים, משתפת: "בשנה שעברה קיבלתי הזמנה להשתתף כאמא לתינוק באירוע של צעד ראשון בקהילה, התרגשתי מאוד מהטקס שהיה מלווה בשופרות הסדנאות היו מעניינות וארוחת הבוקר המפנקת. הרגשתי שהגעתי למקום הנכון, עם קהילה עוטפת ומקבלת. הכרתי שם  את פעילי זיקה שהרימו את האירוע הכל כך מתוק הזה ופשוט התאהבתי באנשים שנותנים את כל הלב מזמנם האישי למען התושבים. השנה הצטרפתי כפעילה בצוות מתנדבי/ות זיקה. שמחתי לתת חזרה לקהילה, להיות חלק מהאנשים המשפיעים עליה לטובה, וההתרגשות הייתה גדולה למראה החיוכים של האמהות, האבות והסבתות."

סיון בן שימול, מנהלת תכנית זיקה: " "צעד ראשון בקהילה" הינו אחת ממסורות זיקה המתוקות ביותר וכל שנה משמח אותנו לראות את הדור הבא של הישוב שכבר "מצעדו" הראשון חווה קהילה. אני מודה למיכל בן שבת רכזת זיקה על הובלת האירוע, למתנדבים המסורים שלנו שתכננו והוציאו לפועל כל חלק באירוע, למנחות/' הסדנאות אשר הגיעו בהתנדבות מלאה, למתנ"ס גן יבנה והעומד בראשו רפי אברג'יל, לסגנית ראש המועצה ויו"ר זיקה הגב' ירדנה אוקמן ולראש המועצה על התמיכה והברכות."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה