"צעד ראשון בקהילה" – מקבלים בחיבוק את התינוקות החדשים שנולדו בגן יבנה ב- 2023

$(function(){setImageBanner('f8f05736-962d-4a29-bedc-a30356140aa2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשישי הקרוב (5.4) הוא מגיע, "צעד ראשון בקהילה" מסורת של תכנית זיקה במתנ"ס גן יבנה כבר משנת 2010. מדי שנה עשרות משפחות- תינוקות, אמהות, אבות וגם סבתות מאושרות- מגיעות למתנ"ס לציין את צעדם.ן הראשון בקהילה של התינוקות אשר נולדו בשנה שחלפה

זיקה גן יבנה

כאמור, "צעד ראשון בקהילה", הוא פרוייקט של זיקה גן יבנה ומתנדביה. בכל שנה עובדים המתנדבים, על התוכן, על ההקמה, ההכנות וההוצאה אל הפועל, של האירוע השנתי לקבלת התינוקות החדשים שנולדו במהלך השנה האחרונה, והם מאוד מתרגשים, גם השנה, זו השנה ה 14!

המשפחות מוזמנות ליהנות מבוקר מפנק הכולל ארוחת בוקר בריאה ועשירה, טקס מרגש בהובלת מתנדבי זיקה, בהשתתפות ראש המועצה ומגוון סדנאות להורים ותינוקות. הרשמה ללא עלות באתר המתנ"ס בקישור הבא: https://bit.ly/3wNhngB    

במסגרת הסדנאות יוכלו ההורים לבחור בין מגוון סדנאות כגון: עיסוי תינוקות, ליווי התפתחותי, סיפורי לידה, תקשורת מקרבת ועוד. בקבלת הפנים יכינו יחדיו מזכרת מרגשת לקחת הביתה.

בן מזרחי

(מאירוע בשנים קודמות, קרדיט צילום: בן מזרחי)

סיון דוד, אמא לחמישה ילדים, תושבת גן יבנה מזה חמש שנים משתפת: "לפני שנתיים השתתפתי כאמא לתינוק באירוע של צעד ראשון בקהילה, התרגשתי מאוד מהטקס, הסדנאות היו מעניינות וארוחת הבוקר מפנקת. הרגשתי שהגעתי למקום הנכון, עם קהילה עוטפת ומקבלת. שנה לאחר מכן הצטרפתי כפעילה בצוות מתנדבי/ות זיקה. שמחתי לתת חזרה לקהילה, להיות חלק מהאנשים המשפיעים עליה לטובה, וההתרגשות הייתה גדולה למראה החיוכים של האמהות, האבות והסבתות. מאז אני חלק קבוע מצוות פעילי זיקה בישוב ומקווה לראות את כל המשפחות היולדות ביום שישי הקרוב."

מיכל בן שבת, רכזת קהילה ורכש מתארת: "אירוע צעד ראשון בקהילה הוא אירוע שאנחנו והמתנדבים שלנו בתוכנית זיקה  מחכים לו כל השנה, לפגוש את ההורים הצעירים עם התינוקות, לראות את כולם יוצאים עם חיוך על הפנים בסוף האירוע זה מאד מרגש וממלא. זה מרגש ולא מובן מאליו כי המתנדבים שלנו שוקדים זה 14 שנה על הוצאה לפועל של "צעד ראשון בקהילה" החל משלב התכנון, גיוס מתנדבות מהקהילה עבור הסדנאות ודרך הכנת ארוחת הבוקר המפנקת וכתיבת הטקס. זוהי מסורת גן יבנאית מיוחדת במינה."

זיקה גן יבנה

(מתנדבי זיקה מאירוע בשנים קודמות, קרדיט צילום: זיקה גן יבנה)

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה