קבוצת הבוגרים החדשה מכבי ניצני גן יבנה שיחקה ביום שישי את משחקה הראשון בליגה

$(function(){setImageBanner('15430e18-4248-4c44-89a9-08cb79bdd0cf','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שישי האחרון, נערך המשחק הראשון, של קבוצת הבוגרים של מכבי גן יבנה אשר משחקת בליגה ב' במחוז מרכז. "רובנו ככולנו, חיילים משוחררים, אחרי שירות משמעותי בצה"ל, בני היישוב, שפשוט אוהבים כדורסל", מספר לגן יבנה נט, נדב הררי, תושב היישוב

כאמור ביום שישי האחרון (15.12), נערך משחקה הראשון של קבוצת הבוגרים של מכבי גן יבנה בכדורסל.  הקבוצה היישובית, שיחקה מול הפועל ברנר/עקרון, במשחק צמוד. לקראת סוף הרבע השלישי, הוכרע בעצם המשחק, ברצף של שלשלות של היריבה, והסתיים בתוצאה 89:64 לטובת הפועל ברנר/עקרון.

ההפסד במשחקה הראשון של הקבוצה, אינו מרפה את ידי השחקנים ומנהל הקבוצה. נשמע כי הם נחושים להמשיך להתאמן ולהתקדם, ולהתברג בין הקבוצות המובילות בליגה ויותר.

צילום רון מרוז

מכבי ניצני גן יבנה:

שורה עליונה מצד ימין: אביב סבג, עומר פרמן, טל משולם, אליאור אופנהיים, יואב כספי, איתי מליאנקר, דן אוויזרט, נועם חמו ועילי אדמוני.

שורה תחתונה מצד ימין: אלכסיי יבטושנקו, רז פרמן ונדב הררי.

חסרים פיזית, אך איתם בלב: אוריה גולדשלגר (מילואימניק בשיריון), לירן לוי (מילואימניק בתותחנים) ועידו עופרי (קצין קשר בחטיבת מילואים שנמצא כרגע בעזה).

מספר לנו על החלום והתגשמותו, נדב הררי: "כשהייתי צעיר, אני וחבריי היינו פעילים במחלקות הנוער והילדים של מכבי גן יבנה ותמיד היה לנו חלום לחזור ולשתף פעולה כקבוצת כדורסל כשאנחנו כבר בוגרים. אז לאחר שחרורי מהצבא ביוני האחרון שקדתי בנחישות לאסוף את כולם, קבוצה עם תקציב מינימלי שהיא קבוצת הבוגרים היחידה שמשלמת כסף כדי לשחק מפאת חוסר תקצוב."

וגם על הצורך בתקצוב ותרומות: "רובנו ככולנו, חיילים משוחררים, אחרי שירות משמעותי בצה"ל, בני היישוב, שפשוט אוהבים כדורסל. במהלך החודשים האחרונים ראינו את הקהילה שלנו נרתמת למען החיילים והיישוב, וכאחד שלקח חלק בפרויקטים השונים אני מזמין את הקהילה להמשיך בעשייה בתוך הישוב, בשל התקצוב הנמוך של המועצה, הקהילה מוזמנת לתרום ספונסר, ציוד וכיוצא בכך."

נדב לא שוכח להודות ולבקש: "תודה רבה ל Yoel Amit יואל אמית מנהל האגודה על הכלים שנתן לנו להקים קבוצה כזאת, אני מזמין את תושבי גן יבנה אחרי החודשים הקשים להגיע אולם רבין בימי רביעי לקבל קצת אתנחתא ולהנות מכדורסל גן יבנאי וכמובן לעודד!"

משתף נועם חמו, הקלעי המוביל של גן יבנה במשחק: "קודם כל היה משחק מאוד מרגש, אחרי הרבה שנים ללא משחק רשמי זה מאוד כיף לחזור ואני חושב שאני מדבר בשם כולם, כשאני אומר תודה על ההזדמנות. המשחק היה לא קל, קצב גבוה מול קבוצה מוכשרת מאוד, יש לנו הרבה לאן להשתפר ואנחנו משתפרים מאימון לאימון. יש הרבה קשיים לצד הליגה, בין אם זה לשלב את האימונים לצד מילואים/ עבודה נוסף על הקשיים המנטליים של המלחמה. כיף לשחק עם החברים בקבוצה שעוזרים לשמור על מורל גבוה ובטוח שנשתפר להמשך."

יואל אמית מנהל העמותה: " עמותת הכדורסל מכבי ניצני גן יבנה, בשיתוף פעולה עם צעירי היישוב, מעמידים קבוצה תחרותית בליגה ב', כמיזם חברתי ספורטיבי. כמנהל העמותה ותושב גן יבנה, אני רואה חשיבות גדולה בקיום הקבוצה כמייצגת של היישוב."

"למרות התקציב הדל העומד לרשות האגודה, קיים שיתוף פעולה בין העמותה לשחקנים, שרובם ככולם בוגרי מחלקת הנוער ושיחקו באגודה לפני שירותם הצבאי. השחקנים, ואני איתם, תורמים מזמננו וכספנו כדי לדאוג לתלבושות, דמי שיפוט ועלויות נוספות, ואנחנו רואים בקבוצה מיזם חברתי ספורטיבי לכל דבר. אנו מזמינים את המועצה המקומית, להיות שותפה ולתקצב את הקבוצה, כדי לקדם את תחום הספורט המקצועי בקרב הצעירים ביישוב, ספונסרים מקומיים יתקבלו בברכה" הוסיף יואל.

(צילום התמונות באלבום המצורף: רון מרוז)

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה