קבוצת הרלשיות גן יבנה מסכמת שנה של פעילות מכל הלב במהלך משבר הקורונה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ea443fe7-22af-4e90-bd23-4986401ccfce','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ea443fe7-22af-4e90-bd23-4986401ccfce','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

כבר שנים שקבוצת הרלשיות מגן יבנה נותנת לקהילה בעצימות גבוהה. משבר הקורונה שינה את החיים למשפחות רבות שנזקקו בעקבות המשבר לעזרה. משפחות שיקיריהן היו בבידוד, משפחות שאיבדו את היקר להן מכל, חייל בודד שנותר ללא אוכל לשבת. סיפורים קשים ועצובים. בתוך כך, היתה קבוצת הרלשיות אור גדול. הקבוצה ליוותה משפחות רבות, אספה מזון, ציוד ותמכה בעשרות משפחות. עם חיוך גדול ובתקווה גדולה בלב הן ממשיכות בעשייה לקראת פסח.

עומר דוד מקבוצת הרלשיות מספרת :"הגענו למצבים שבהם ליווינו משפחות ולצערנו גם משפחות שאיבדו את יקיריהן. הדבר לא פשוט כלל. אספנו מזון, ציוד, אוכל למבודדים, בישולים לתקופת שבעה ואפילו ציוד מינימלי לקיום שבת לאבלים. לרוב, הכל קרה מהרגע להרגע. הבנות המדהימות שלנו עם הלב הענק נרתמו באהבה לכל משימה. 

לאורך כל הדרך סיון שלנו עושה עשייה משמעותית ולפעמים זה נראה כאילו כל זה קורה מהצד כמו סרט נע וטוב שאני רק מייחלת שישאר לנצח. אנשים וביחוד נשים, הבינו שנתינה זו העוצמה והסיפוק המשמעותי ביותר ואין דומה לחיוך ולהרגשה טובה של עשיתי משהו טוב היום. "

הפרויקטים האחרונים של קבוצת הרלשיות כללו בתוכם מיזמים שונים ומגוונים. בחג הפסח הקודם קיימו את "חגיגה של אהבה" תחת מגבלות הקורונה ובשיתוף קהילות נוספות ושימחו חמישים משפחות. במהלך הקורונה , היתה עזרתן של הרלשיות משמעותית והדדית הן בתוך הקהילה והן מחוץ לה. אין דבר שהועלה כבקשה ונמצא ללא מענה. "

עומר דוד מספרת:

" זה היה מדהים ובין כל זה הגיעה אלינו פניה של חייל בודד שאין לו אוכל לשבת. תוך כרבע שעה התארגנו כל הבנות לחלוקה ולסעודה כיד המלך. נשארתי עם דמעות בעיניים באמונה שלמה אני בטוחה שכשעושים מכל הלב אי אפשר לטעות. הגיבוש וכל הטוב הזה הוא משמיים ואנו מוקירות על כך בכל יום."

מעבר לנתינה הגדולה, דואגות הרלשיות לגיבוש ביניהן עם האמונה שכאשר יש חזון ופרגון השמיים הם הגבול. קבוצןת "מבשלות"  ו"אמהות לתינוקות" צמחו מתוך הרלשיות כקבוצות נושא. לאחרונה, יזמה ענת הללי את שיתוף הפעולה להקמת קבוצת כדורגל נשים ונראה שהמיזם עומד להפוך להצלחה ענקית. 

הרלשיות תמיד קשובות לשיתופי פעולה, רעינות ויצירתיות כמו שרק הן יודעות כשלאחרונה, הובילה סיון את מיזם "קח תן תחפושות" בפורים שעזר מאוד להתראגנות לקראת החג תחת הנחיות הקורונה. בנוסף, מובילה מידי שנה סימה בונדר את מיזם תיק לכל תלמיד . אל המיזם הזה נושאות עיניים משפחות רבות ביישוב. 

בתמונה: מתארגנים לקמחא דאפסחא 

הרלשיות

בקרוב, תיפתח קבוצת רלשיות WOW כנראה בטלגרם. עומר מספרת על רשימת המתנה ארוכה כאשר הוואטסאפ מוגבל רק ל 256 משתתפות. 

עומר דוד:"אנחנו תמיד חושבות איך לתת את האפשרות לכל מי שרוצה לתרום ולהיות חלק מהקהילה והשיתופיות ולכל דעה יש מקום אצלנו."

בתמונה: רלשיות גן יבנה בגיבוש

רלשיות

עומר מספרת על המיזם האחרון של הרלשיות: מיזם "קמחא דאפסחא. כמו בכל שנה בשנים האחרונות אנו רותמות את הקהילה כולה. איסוף בבתי ספר, גנים, חנויות, קבוצות ספורט וכל מי שרוצה להיות חלק. זה הזמן למי שקורא לשלוח הודעה ולהצטרף. אחרי תקופה כל כך מוזרה זה בדיוק הרגע לחמם את הלב. במיזם הקודם הגענו לכ- 100 משפחות והתגובות היו מדהימות. 

אנו משתפות פעולה עם איל רביד מנכ"ל ויקטורי שמפרגן המון לעשייה הקהילתית וכיף שיש אנשים כמותן. 

תודה נוספת ליו"רים בבתי הספר על שיתוף הפעולה המדהים וכמובן לראש המועצה שלנו שעשייה קהילתית הנה בליבו. 

מאחלת לכולנו שנמשיך תמיד עם כל הטוב הזה . החיוך שנשאר אחר כך שווה את הכל. מאחלות לכל קהילת גן יבנה חג פסח שמח.  

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה