קבוצת ונוסנט מגן יבנה אלופות ליגת מאמאנט לכיש

$(function(){setImageBanner('75ca83af-8080-4480-a53a-10c7f186af11','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתמול בערב התקיים משחק הגמר של ליגת מאמאנט לכיש. קבוצת ונוסנט, הגן יבנאית, התמודדה מול שדרות. בסופו של משחק צמוד, מותח ומאתגר, הצליחה ונוסנט לגבור על שדרות וזכתה באליפות וגביע בפעם השניה ברציפות. גם קבוצת פאנקי הגן יבנאית, שהתמודדה מול להבים, שמרה בפעם השניה על המקום השלישי המכובד והביאה גביע נוסף ליישוב. הגיעו אתמול לעודד ולתמוך עליזה ומיכל ממחלקת הספורט, נציגות המועצה.

בשבוע עבר, לפני המשחק, כתבה ופרסמה מאיה אזולאי שיר המוקדש לשלומית סילוק "המאמנת האחת ויחידה-אישה השראה!" כדברי מאיה. בחרנו לפתוח את הכתבה בציטוט השיר, על מנת להביא לכדי הבנה, כמה השקעה, של המאמנת והשחקניות, צריכה להיות, וכמה קשה הדרך להצלחה, עם קשיים, ללא ויתורים, חדורות מטרה, להביא הישגים מרשימים זו השנה השניה ברציפות.

על הקו / מאיה אזולאי

היא עומדת על הקו

"זה הרגע , היום, עכשיו",

היא שואגת, היא לוחשת,

את הנשמה שלה שופכת ,

הדם זורם,  הראש דרוך,

מזיזה עולם עם כל הגוף.

היא על הקו,

 משם היא מנחיתה ותופסת,

היא על הקו,

 נמצאת עם כל אחת בעצם. 

"בשבע רמות" היא צועקת,

"תהיו קשובות" היא מדייקת.

היא על הקו -  הכי עמוק בתוך המגרש!!!

שלומית סילוק - מאמנת ונוסנט+ פאנקי גן יבנה: "אני כאדם מאמינה שהאומץ היחיד שאדם באמת צריך בחייו הוא , האומץ לפעול להגשמת החלומות שלו!  ונוס נט  & פאנקי מאמא 2 קבוצות של נשים איכותיות ומהממות, הקמנו ביחד קבוצות משפחתיות  בגן יבנה, בתחילת עונה הגדרנו את המטרות שלנו, ולאחר עונה שלמה של עבודה מאומצת וקשה הצלחנו להגשים את תהליך העבודה בניצחון במשחקי הגמר. אלופות שנתנו מאבק ראוי על כל כדור, במטרה ליהנות מההתרגשות של ההצלחה! גאה בבנות שלי בהחלט הן מקור גאווה פרטי שלי וליישוב בכלל."

אמה נחמן - קפטנית של קבוצת ונוסנט: "כשבחרנו בשם ונוס התכוונו בדיוק לאהבה. קבוצה מגובשת, ערכית, לוחמת, שומרת, קשובה, מעודדת, מפרגנת, מכילה ובמיוחד אוהבת.  בעיקר קבוצה שהיא כתף ומשפחה. אני גאה להיות חלק מהובלת קבוצת נשים שאין שני לה. מאחלת לנו לעשות את הכל בהנאה, ברוח ספורטיבית ובעיקר ביחד. קדימה - ונוס נט."

קבוצת "ונוסנט" מאמאנט גן יבנה

מאיה אזולאי שחקנית ונוסנט: "אתמול התקיים ערב גמר ליגת מאמנט לכיש.  נלחמנו (ונוסנט) בפעם השניה מול שדרות. שנה שלמה חיכינו לרגע הזה וההתרגשות היתה בשיאה. היה משחק מאוד צמוד, מותח ומאתגר - לבסוף הצלחנו לנצח ולשמור את הגביע בגן יבנה !! שנה שניה ברציפות ונוסנט אלופת ליגת לכיש!! .  אין ספק שהרכב הנשים בקבוצה שלנו מייצר כוח אדיר!  ולצד זה מאמנת לביאה שלא עושה הנחות, מאמינה בנו, דוחפת ומרימה באימונים ובנשמה ! שלומית סילוק המאמנת שזכתה אתמול ב2 גביעים !! מקום ראשון ונוסנט ומקום 3 קבוצת פאנקי - שניצחו את להבים. העידוד של הקבוצות מגן יבנה אחת את השניה היה מרגש, הגיעה גם נציגות מקבוצת ספייסיות גן יבנה לתמוך ולחזק!!  ללא ספק, אנו נמשיך להתאמן, להנות מהרכב נשי מהמם וביחד נשמור על הגביע גם בשנה הבאה אמן !!!"

קבוצת "ונוסנט" מאמאנט גן יבנה

ימית בן זקן שחקנית ונוסנט: "מאמאנט רק השם כבר מרגש... קבוצת אימהות אלופות שמוצאות את הזמן לעשות ספורט, למרות האתגרים מסביב ילדים חוגים וכו'... הצטרפתי למאמאנט לפני כעשור בערך ומאז לא יכולה להפסיק... המשחק ממכר האדרנלין הביחד של כולן... כיום זכיתי בקבוצה מהממת של בנות שכול כולן אחת למען השניה לטוב ולרע בהפסדים ובניצחונות. תודה לעופרה על המיזם החשוב שהוכיחה שכול אמא יכולה, תודה לונוס, ולאמה ומאיה המהממות על העשייה שלא מובנת מאליה. עשינו את זה הגביע הוא שלנו, וזה רק מוכיח לכול מי שאומר "איך את מוצאת זמן", שאת מנהל את הזמן, ולא הוא אותך. בהצלחה   לכולן."

שרון - קפטנית קבוצת פאנקי: "היה מרגש להביא גביע לגן יבנה! מאחורי הזכייה בגביע יש קבוצה מדהימה של נשים שהכדורשת חיברה בינהן בתחילת הדרך והיום הן משפחה. קבוצה מדהימה של נשים שעברה דרך מדהימה מקצועית ומנטלית בשנתיים של פעילות ובהובלת המאמנת שלנו שלא עשתה לנו הנחות לרגע, הבאנו גביע לגן יבנה בפעם השניה ברציפות!  תודה לפאנקיות - אלופות אחת אחת!"

 קבוצת "פאנקי" מאמאנט גן יבנה

קבוצת "פאנקי" מאמאנט גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה