קבוצת "מבשלות איתכן" רלשיות מגן יבנה הכינה מטעמים למשפחה בה כולם חולי קורונה

$(function(){setImageBanner('0b4cb980-372e-4aed-bef2-f1c33468c302','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הידיעה שעברה בקבוצה הביאה את חברותיה בעלות הלב הרחב להירתם ולהעמיד סירים לשבת בכדי לשמח את המשפחה שבה כל חבריה חולים בקורונה. את ההתרגשות ניתן היה לשמוע בקולה של אם המשפחה ואף עין לא נותרה יבשה.

עומר דוד

הדאגה והאחדות הקהילתית מרגשות בכל פעם מחדש. במהלך משבר הקורונה היא פרצה ביתר שאת כשיותר ויותר תושבים מגן יבנה נרתמים למען הקהילה, פותחים את הלב ומושיטים עזרה לחולים ולמבודדים מהיישוב וכן בעזרה ודאגה לבני הגיל השלישי המצויים בבידוד חברתי קשה אשר נכפה עליהם בעקבות המגיפה הקשה. 

את המבצע הובילו סיון מלול, ירדנה אוקמן  ועומר דוד מקבוצת "מבשלות איתכן" רלשיות. 

אם המשפחה מורדמת ומונשמת בבית החולים לאחר שחלתה בקורונה 

המשפחה המרוגשת  שלחה הודעה מרגשת לקבוצה ובה מסרה בין היתר את הדברים הבאים:

"תודה ענקית ממני ומאבא על זה שטרחתם ודאגתם לנו בשבת זה מחזק את הלב ומשמח היום התקשרו מבית החולים ואמרו שבעוד שבוע שבועיים ינסו להעיר את אמא ולראות אם תוכל לנשום בכוחות עצמה.

 אני מבקשת מכולם לשמור על המשפחות שלכם אתם לא מבינים איזו מחלה קשה זו אדם נשרף תוך כמה שעות  מול העיניים. אני 30 שנה בארץ ובחיים לא הרגשתי כזו הרגשה טובה שמישהו חושב עלייך. 

הייתי זקוקה לזה נשמע היה לי לא נורמלי לבקש עזרה ועכשיו אני מבינה כמה זה חשוב לקבל תשומת לב מאנשים שחשבו עלייך זה מחזק מאוד. תודה לכם לכולכם. אין שבת יותר טובה מזו. "

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה