קהילת גן יבנה במיטבה, כל כולה לב ענק אחד (וידאו)

$(function(){setImageBanner('ebeaaff5-9671-4e7e-8c3d-a6f5121bc0b0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לצד התארגנויות קהילתיות רבות ומרגשות ברחבי היישוב, לרווחת החיילים הנמצאים בשטח ומגנים עלינו ואליהן אנחנו נחשפים בשבוע האחרון, נספר על יוזמה קהילתית נוספת ומרגשת בגן יבנה. במשך שלושה ימים התארגנו ביישוב על מנת לפנק את החיילים בדרום, אלה העובדים קשה, ימים כלילות, בתפעול המצב הלא פשוט, בלשון המעטה, מכל הכיוונים, 24/7, וזה מובן מאליו, מדוע לא נוכל נפרט מדי...

מספרת לנו עומר דוד, תושבת גן יבנה, הרל"שיות: "החיבורים נעשו מכל הכיוונים: רלשיות גן יבנה, הנשים מהתורני, החמ"ל, השף טל יחד עם שחר, סיון מלול האלופה שחיברה המון נשים שרצו לקחת חלק."

ומוסיפה: "האיסופים החלו בשישי בבוקר ופתאום זרמו עוד ועוד פניות.. נשים שממש התחננו שנעבור לאסוף מהן כי עשו הפרשת חלה לשלום החיילים. אימהות שביקשו להעביר ציוד. וכמובן חמל גן יבנה האלופים: מתן, מיכל, דרור, שדאגו לעבות ציוד לחיילים שם, שכרגע אחראים 24/7 על כל פעילות הדרום."

עומר ממשיכה לתאר בהתרגשות: "איציק לוגסי המדהים הגיע עם משאית של חברת הזרע ולא פספס אף שינוע. שניר דוד היה על חמל התיאום הטלפונים וסדר הכתובות, שמואל חבר לעבודה דאג ששקשוקות ומאה לחמניות ועוד עשרות אלופים ואלופות שנתנו מעצמם למען החיילים, והדמעות בעיניים לאורך כל היום לכל משפחה שיצאה אלינו ורק ביקשה להיות חלק מכל הדאגה הזו."

ומספרת על חוויה לא נעימה שעברו: "תוך כדי האיסופים הייתה אזעקה. דפקנו בדלת אצל משפחה מדהימה. אני ממש נלחצתי, דפקתי חזק והם פתחו! 2 בני נוער מדהימים לא זוכרת את השם משפחה, אין עוד כאלו אנשים!!"

עומר דוד

שאלתי את עומר, האם הם הספיקו להגיע בזמן, לפני כניסת השבת: "מילאנו משאית שלמה! הגענו בדיוק בזמן. לקראת שבת החיילים אכלו אוכל של בית. עדן הכינה 100 חלות ביתיות חמות עם שניצל, חן שגב הכינה מאה קינוחים, שחר והמשפחה 50 מנות דגים ועוד ועוד.. מקווה שאני לא שוכחת אף אחד. אין מילים קהילה  של אהבה."

וסיכמה: "הכי מרגש חייל אחד שיצא לפני שהכנסנו את הארגזים.. אמר שלא בא לו לאכול  כלום, רק לקחת 2 חלות קטנות לקידוש שבת..."

קרדיט לתמונות באלבום המצורף: עומר דוד

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה