קמפיין החיסונים של המועצה המקומית גן יבנה נמשך עם מאות מתחסנים נוספים.

$(function(){setImageBanner('a943cbe9-2c0c-487a-a6ad-4667de1e04b2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום חמישי האחרון, 11/3/2021 נפתח שוב מתחם החיסונים עבור תושבי גן יבנה מגיל 16 ומעלה מכל קופות החולים באולם הספורט של בית הספר אורט רבין. המתחם זכה להצלחה ובסופו של היום כלל החיסונים נגמרו ובמד"א בירכו על כך שלא היו צריכים לזרוק אף חיסון בגן יבנה.

השבוע בישרו ראש המועצה, דרור אהרון, יחד עם מפקדת היקל"ר מטעם פיקוד העורף, לירן אשכנזי, על כך שבמתחם יוכלו להתחסן גם לחיסון ראשון, גם לחיסון שני וגם חיסון למחלימים.

עובדי אגף הביטחון, יחד עם עובדי מחלקת שפ"ע, עובדי המתנ"ס, מתנדבים מתנועות הנוער ומבתי הספר ביישוב באמצעות מחלקת הנוער, חיילי פיקוד העורף ואנשי מד"א הכינו את המתחם לקליטת מתחסנים בצורה הדרגתית, מסודרת וללא תור. את פני המתחסנים קיבל DJ  יניר רוזן, צעיר תושב היישוב שהתנדב להשמיע מוזיקה באופן מקצועי לאורך כל שעות פעילות המתחם.

בתמונה: מתחם החיסונים באורט ע"ש רבין 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

המתחם זכה להצלחה כאשר כמו בפעם הקודמת, הגיעו אליו כ-500 מתחסנים מהם רבים שהגיעו להתחסן חיסון ראשון, דבר מעודד ומשמח. בסופו של יום, כלל החיסונים נגמרו ובמד"א בירכו על כך שלא היו צריכים לזרוק אף חיסון בגן יבנה.

במסגרת המתחם, ראש המועצה, דרור אהרון, העניק תעודות הוקרה לצות היקל"ר מפיקוד העורף וובנוסף, הוכנו עשרות תעודות נוספות שיחולקו לאנשי מד"א, בני הנוער המתנדבים וגורמים נוספים שסייעו בהצלחת מתחמי החיסונים ביישוב.

ראש המועצה, דרור אהרון: "זהו המתחם השני שמוקם ביישוב בתוך שבועיים וחצי וגם הוא זכה להיענות גבוהה מאד של תושבי היישוב. אחד הנתונים החשובים שעלו מהמתחם הוא העובדה שרבים הגיעו אליו להתחסן בחיסון הראשון. תודה רבה לפיקוד העורף, ליקל"רית שלנו וצוותה המסור, עובדי שפ"ע, עובדי המתנ"ס, עובדי מד"א, המתנדבים ובני הנוער שלנו על תפעול מתחם מסודר ברמה הגבוהה ביותר. אחוז המתחסנים בגן יבנה הוא גבוה ואנחנו נראה את התוצאות של זה בזמן הקרוב. זה מאפשר לנו להחזיר את התרבות בצורה הדרגתית אך עדיין, חייבים לשמור ולהישמר".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה