קריאה לשת"פ לקיום מרוץ לזכר אופק אהרון ז"ל וחללים נוספים בני גן יבנה

$(function(){setImageBanner('74306d54-b452-4999-81b9-3ef27fc07906','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לפני מספר ימים, יצאה דניאל אהרון, אחותו של אופק ז"ל, בפוסט מרגש, ובו היא קוראת לבעלי עסקים מקומיים להירתם ולשתף פעולה, על מנת שיוכל להתקיים בחודש מאי הקרוב, מרוץ לזכרם של אופק אהרון וחללים נוספים בני גן יבנה.

בשיחה עם המשפחה, הובהר כי האירוע יתקיים בשיתוף פעולה עם מועצת גן יבנה ומחלקת הספורט, ובנוסף המשפחה מבקשת מבעלי עסקים מקומיים להירתם ולתת חסות, בתמורה לפרסום. גילוי נאות, מהיכרות אישית שלי עם המון בעלי עסקים בגן יבנה, והקהילתיות המיוחדת ביישוב, מי שירתם, לדעתי, יעשה זאת באהבה, ולא עבור הפרסום.

מהפייסבוק (דניאל אהרון)

כך כתבה דניאל בפוסט שפרסמה בקבוצות גן יבנה:

"שלום לכולם, שמי דניאל אהרון ואני אחות של רס"ן אופק אהרון, מ"פ ביחידת אגוז, שנהרג לפני שנה במהלך פעילות מבצעית. לזכרו של אופק ולזכרם של חללים נוספים בני גן יבנה, יתקיים מירוץ ביום שישי ה-19/5/23. במירוץ יתקיימו מקצים מונגשים (לאוכלוסיות בעלות מוגבלות) לצד מקצים תחרותיים."

היא תיארה את אחיה: "אופק היה איש של עשייה - חייליו ופקודיו יעידו כי תמיד שאף להגיע לתוצאות המצויינות ביותר, לצד שמירה על הערכיות וה"נשמה". הכיר ודאג לפקודיו עד לרזולוציות הקטנות והאמין כי כאשר לאדם טוב מבפנים הוא מצליח להוציא את הטוב הזה החוצה."

כלל ההכנסות מהמירוץ יתרמו חזרה לציבור (יעד התרומה יקבע בהמשך).

והוסיפה: "אנחנו מחפשים שותפים שיאפשרו לאירוע הזה לצאת לפועל.
אם אתם מכירים בעלי עסקים פרטיים שירצו לשתף פעולה ולקבל פרסום באירוע משמעותי - אשמח שתגיבו או תתייגו כאן הפוסט, ניתן גם לפנות בפרטי."

להלן פרטים ליצירת קשר:

מהפייסבוק (דניאל אהרון)

התמונות פורסמו באישור המשפחה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה