ראש המועצה יצא עם משלחת מטעם המרכז לשלטון מקומי לכנס ערים חכמות בברצלונה

$(function(){setImageBanner('033961a4-2c48-46ca-94b6-f7bf6378503c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

במסגרת הכנסת יקיימו הנציגים סיור בשכונות הוותיקות והמתחדשות של ברצלונה וילמדו על נושא התחבורה ופתרונות חנייה על מנת לפתור את בעיית הצפיפות והפקקים הנוצרים בעקבות תוספת משמעותית של יחידות דיור בערים. "אני שמח שאצלנו בגן יבנה התעקשנו שעוד בטרם בניית יחידות הדיור החדשות, תהיה הוספת כביש יציאה נוסף, שדרוג ופיתוח תשתיות תחבורה, תופסת חניות ועוד..."אומר דרור אהרון.

עם המשלחת נמנים בכירים ברשויות מקומיות סמוכות לגן יבנה ביניהם ראש מועצת גדרה יואל גמליאל, ראש מועצת בני עייש, ראש עיריית אשדוד וערים נוספות. 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

"טוב שיש מנהיגות מובילה בשלטון המקומי ששמה דגש על הקידמה ברשויות המקומיות בישראל" מוסיף דרור. 

נסיעתו של דרור מומנה במלואה על ידי המרכז לשלטון מקומי והיא מגיעה בעקבות תפקידו כמוביל בוועדות הכספים של המרכז ולקראת התקצוב בסך של מיליונים אותו הקציב המרכז לשלטון מקומי לטובת הקמת מרכז חדשנות להשתלמות ורכישת ידע משותף לרשויות."

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

עוד מוסיף ראש המועצה:

"עברנו תקופה בטחונית לא פשוטה לאחרונה ובמהלכה שמנו לב כי בזכות המצלמות שהצבנו בזכות אמצעי הקשר ובזכות המוקד המחודש והמשופר, הצלחנו לתת מענה מיטבי לכלל התושבים בזמן ההסלמה כך שנמשיך להתחדש והעבודה החשובה שלנו בתחום זה למענכם מוכיחה את עצמה הלכה למעשה..." 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה