רגע אחרי בחירתו לקדנציה חדשה, ראש המועצה אהרון דרור עונה לנו על השאלות החשובות

$(function(){setImageBanner('8bb55e4c-ae66-49fd-b9a8-b8215334ad0d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"שמח שהציבור אמר את דברו ובחר בי ובחברי סיעתי לייצג אותו למשך 5 שנים נוספות, זה לא מובן מאליו"...אומר לנו ראש המועצה ומדבר גם על מערכת הבחירות הסוערת ועל התוכניות לעתיד.

גן יבנה נט

לפני שבועיים הגיעה לקיצה מערכת הבחירות הסוערת ביישוב כשאהרון דרור נבחר לקדנציה רביעית  כראש מועצת גן יבנה. אחרי שברכנו אותו על הזכייה שאלנו אותו כמה שאלות חשובות באמת:

איפה היתה מערכת בחירות מכוערת יותר הנוכחית או הקודמת ?

אני לא רוצה לעשות השוואות, אבל אין ספק שמערכת הבחירות הנוכחית הייתה מאד סוערת ורוויית יצרים. הדרך האגרסיבית, המפלגת והמכפישה שבחר בה אחד המתמודדים מעידים על אופיו, התנהגותו ואישיותו.

ובמה דברים אמורים, איומים בתביעות, הכפשה של אנשי חינוך באופן מביש ותביעה שמתקיימת בימים אלה ממש, כנגד אחד הפעילים, כל אלה מעידים על הדרך אותה הוא הוביל. אין לדרך שכזו מקום ביישוב שלנו ואנו נוקיע אותה בכל דרך. נוסיף את הנזק העצום שנגרם לתדמית היישוב, שהוצג בצורה מחפירה מתוך רצון לקושש עוד כמה קולות. כך לא מתנהל איש ציבור ובטח שלא במקום שבו הוא מתגורר ושבו ילדיו מתחנכים.

אנו פעלנו בניגוד גמור להתנהלות זו, לא הכפשנו, באנו והצגנו מה עשינו ומה נעשה. בחרנו בקמפיין חיובי של אהבת גן יבנה, וקמפיין שמעצים אנשים ולא משפיל אותם. התוצאות מעידות על הצלחת התושבים לבחור בדרך ראויה ונכונה.

האם האמנת שתצליח להשוות את זמן הכהונה לזו של אלקסלסי?

האמת שלא חשבתי על זה. אני רק יכול לומר שאני שמח שהציבור אמר את דברו ובחר בי ובחברי סיעתי לייצג אותו למשך 5 שנים נוספות, זה לא מובן מאליו. עם זאת נחשפתי להמון ביקורת, חלקה גבלה בהכפשה וחלקה הייתה בהחלט לגיטימית ואני מתכוון לקחת אותה לתשומת ליבי במלוא הרצינות.

אין זמן לחגיגות ניצחון וספקולציות, עכשיו זה הזמן להביט קדימה אל העתיד, להמשיך ליזום, לפתח ולהוביל את היישוב קדימה בכוחות משותפים.


מהן המטרות לקדנציה הנוכחית?

יש המון תכניות ורעיונות שנמצאים על הפרק. בין היתר, אנו רוצים להמשיך ולפתח את מערכת החינוך, לשדרג את התשתיות בשכונות הוותיקות, להרחיב את תשתיות התחבורה והתחבורה הציבורית, שיפור המענה והשירות הניתן לתושבים, שדרוג מראה היישוב, הקמת פארקים וריאות ירוקות, תרבות ונושאים רבים אחרים. חלק מהנושאים כבר מתקיימים בפועל, וחלק יבוצעו בהתאם לתקציבים הקיימים.  

 
האם זו לך הקדנציה האחרונה או שיש תוכניות להמשיך לעוד אחת?

אנחנו בתחילתה של קדנציה חדשה, אני נחוש להוביל את היישוב להישגים. היישוב התפתח מאד במהלך כהונותיי, גן יבנה נחשבת לפנינה של ממש מכל הבחינות, אך יש עוד הרבה מה לעשות ולפתח. חשוב מאד לשמור על הקהילה שלנו, ולמנוע מגורמים שמטרתם לפלג ולהתסיס למטרות פוליטיות, לעשות כן. 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה