רוח חדשה מנשבת בצהרוני מתנ"ס גן יבנה

$(function(){setImageBanner('5fddfccc-d75e-4955-adf3-6830e36f141b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

במתנ"ס גן יבנה עושים לילות כימים על מנת לספק לילדי הישוב פעילות המשך למסגרות הבוקר ששומרת על רצף חינוכי, פדגוגי וערכי והופכת את שעות הצהריים לחוויה מהנה, מלמדת ובעיקר - מלאה בחום ואהבה

תחום הצהרונים במתנ"ס גן יבנה, עשה קפיצת מדרגה של ממש בשנה האחרונה, רואה בכל ילד וילד עולם ומלואו! ילדים זקוקים לכך שיראו אותם, שיכילו אותם ויתמכו בהם על מנת להתפתח ולממש את עצמם. ואתם ההורים? אתם זקוקים לנחת ולתחושת ביטחון שילדיכם נמצאים בסביבה שמעצימה אותם ושפשוט טוב להם.

מועצת גן יבנה

בדיוק בשל כך, מחשבה ומשאבים רבים מושקעים בפיתוח תכניות פדגוגיות אטרקטיביות המקדמות את תחומי ההתפתחות העיקריים של הילד. סדר היום בצהרונים מובנה וקבוע ומותאם לשלבי ההתפתחות של הילדים. צהרוני גן יבנה מתמקצעים ומתקדמים תחת מנהלת הצהרונים החדשה, רומי שדה, שמונתה כמנהלת הצהרונים החדשים של מתנ"ס גן יבנה. רומי היא מורה למדעי החברה ומדריכת הורים בתקשורת מקרבת.

במסגרת הצהרונים הילדים ייהנו מארוחת צהריים חמה, בשרית וכשרה המגיעה מחברת קייטרינג באישור ובפיקוח של משרד הבריאות ובליווי תזונאית מוסמכת לגיל הרך, הארוחה כוללת מנה בשרית,  ירקות מבושלים וטריים ומנת פחמימות / קטניות. בכל מסגרת מתקיימים חוגי העשרה המותאמים להתפתחותם ויכולתם של הילדים, בבתי הספר תינתן עזרה בשיעורי בית, תיבנה תכנית חינוכית כאשר העבודה תתקיים על פי נושא שנתי וחודשי המותאמים לילדי הצהרון בגנים ובבתי הספר.

בנוסף, ישנה הקפדה יתרה על נושא הביטחון והבטיחות תוך הקפדה על ביטחונם ושלומם של הילדים כולל קיום תרגילי התגוננות, בקרה של הקב"ט, ריענון נהלי הבטיחות, קורס מד"א ועוד. הצוותים משתתפים בהשתלמויות מקצועיות וזוכים להדרכה פדגוגית ולפיקוח, במטרה להשביח את השירות והתכנים ולהעניק ייחודיות ומקצועיות לצהרונים.

בשבוע הבא, כחלק נוסף מהקניית יכולות מקצועיות וכלים נוספים לצוותי הצהרונים, הם יתכנסו ליום היערכות לקראת שנת הלימודים תשפ"ד. במסגרת יום ההיערכות יקבלו הדרכה מ"מפתחות הקסם לתקשורת", את ההדרכה תעביר ליאורי עידן, מפתחת שפת הג'ירף. שפת הג'ירף" היא שפה אסרטיבית ויעילה המאפשרת  ביטוי בהיר וכן של רגשות,  צרכים ובקשות מתוך הקשבה לזולת ומתוך אכפתיות אנושית. התכנית מאושרת במשרד החינוך כתוכנית מובילה לאקלים מיטבי.

רומי שדה: "מאז כניסתי לתפקיד מנהלת הצהרונים ובתמיכת ראש המועצה ומנהל המתנ"ס אנחנו עושים מהפכה של ממש בתחום, מקפידים על תזונה בריאה, העשרה, תכניות פדגוגיות וחינוכיות מתקדמות ופיקוח הדוק למען הילדים".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה