רוכב אופנוע כבן 20 פונה לאסותא במצב בינוני לאחר שנפגע מרכב בדרך קנדה בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('6c853e76-2fd7-43ce-acf5-602de1d65662','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לפני דקות אחדות, הותר לפרסום כי, רוכב אופנוע כבן 20, נפגע באורח בינוני מרכב, בתאונת דרכים, שאירעה בדרך קנדה גן יבנה

צילום ג'ני זרח

דובר מד"א, זכי הלר, מסר כי: "בשעה 22:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על אופנוע שנפגע מרכב בדרך קנדה בגן יבנה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא אשדוד, 2 פצועים, בהם: רוכב אופנוע כבן 20 במצב בינוני, עם חבלת בבטן, ופצוע נוסף מהרכב במצב קל."

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה