רפ"ק דורון ששון, מפקד נקודת גן יבנה, בהודעה לתושבים (וידאו)

$(function(){setImageBanner('b1fdf9c3-ceab-4ebb-bbce-46e7e0d61f3b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בעקבות הפיגוע אמש, ביישוב, רפ"ק דורון ששון, מפקד נקודת גן יבנה בפניה לתושבים: "אני מבין, מדובר באירוע מאוד משמעותי, אירוע מורכב, ואף אירוע שפוגע בתחושת הבטחון, יחד עם זאת יש לכם על מי לסמוך"

גן יבנה, לאחר הפיגוע, בהלם, כך נראה. הרשת גועשת בדעות מכאן ומכאן, מה יש לעשות או לא לעשות מעתה והלאה. סוחרים רבים ברחבי גן יבנה, ולא רק באזור הפרנדלי, גם במרכזונים השכונתיים, מדווחים על תנועה דלילה מאוד של לקוחות, רבים השאירו, ככל שיכלו, את הילדים בבית, למרות תגבור הכוחות בכל מוסדות החינוך. רפ"ק דורון ששון מפקד נקודת גן יבנה בפניה לתושבים: "אני מבין, מדובר באירוע מאוד משמעותי, אירוע מורכב, ואף אירוע שפוגע בתחושת הבטחון, יחד עם זאת יש לכם על מי לסמוך."

"היום נכנסו לחנות, יותר ספקים מאשר לקוחות" סיפר לגן יבנה נט, אחד מבעלי החנויות במרכזון שכונתי. "כל החנויות סגרו מוקדם מהרגיל, מרגישים את ההלם באויר" הוא הוסיף. גם בקניון הפרנדלי, הורגשה היום תנועה דלילה ביותר, התושבים, החליטו, ככל הנראה, להמתין, ולראות מה תהיינה ההתפתחויות.

הורים רבים, כך דווח למערכת, החליטו, שהיום הם משאירים את הילדים בבית, ככל שהתאפשר להם. "לא יקרה לילדים כלום, אם ישארו יום אחד בבית. אני מעדיפה להיות רגועה, ולדעת שהם בטוחים עם אחד מההורים שלהם, לפחות היום, למרות שאני יודעת שמוסדות החינוך ביישוב מתוגברים בשמירה" שיתפה אמא מודאגת מהיישוב.

עקב המצב, פנינו לרפ"ק דורון ששון, מפקד נקודת גן יבנה, על מנת לשמוע ממנו, מסר לתושבי היישוב:

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה