שבוע הבריאות התקיים בבית הספר בן גוריון בגן יבנה עם שלל פעילויות

$(function(){setImageBanner('833f399a-324c-40b6-8fc6-9de87e0862d7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בית הספר בן גוריון בגן יבנה הוכתר כמקדם בריאות. בין היתר, הוקם בכניסה לבית הספר קיר בריאות ובסמוך לו הוצבה תערוכת דגמים מיוחדת בנושא בריאות. ברחבי בית הספר הודבקו ססמאות אותן חיברו נאמני הבריאות בעיצובה ועזרתה הרבה של ימית נעים, אמה של איה נעים הלומדת בכיתה ג' בבית הספר לאורך השבוע עמלו וטרחו נאמני הבריאות והסבירו על חשיבות השמירה על אורח חיים בריא.

בן גוריון

שבוע הבריאות נפתח בהרצאות והסברים בכיתות על החשיבות שיש לאורח חיים בריא. בשכבות א'-ב' התקיימו מרוצי שליחים בנושא פירמידת המזון בדגש על פעילות גופנית, בשכבות א'-ד' הוקרנו מצגות על כוח הצבע וחשיבות אכילת פירות וירקות בחמישה צבעים שונים ע"י הילה סמן, המדריכה את בית הספר בתחום הבריאות. בשכבות ה'-ו' העמיקו את הלימוד על פירמידת המזון, תזונה נבונה ומערכת העיכול. שכבת ה' אף נהנתה מהרצאתה של יונת ארד, מאמנת לחיים בריאים ומחנכת בבית הספר, בנושא תזונה נכונה , גישה חיובית לחיים וחשיבות הפעילות הגופנית.

בנוסף, נערכו הפעילויות הבאות: חידונים, תפזורות ותשבצים בנושא בריאות. כמו כן, התקיים יום היגיינה בו חלק משכבות הגיל בבית הספר הכינו ריחנים מסבונים. ביום השיא אשר התקיים ביום שישי הכינו התלמידים כריכים מחייכים.

רכזת הבריאות, שולי פרץ: "תלמידי ביה"ס שיתפו פעולה בצורה יוצאת מן הכלל עם נאמני הבריאות. בשבוע זה נהנו התלמידים ממגוון פעילויות מרובות המקדמות מודעות וחינוך לאורח חיים בריא. אין ספק, כי ביה"ס, אשר חרט על דגלו לקדם בריאות, פועל לקידום נושא חשוב זה."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה