שבוע שכולו בריאות צוין בבית הספר ע"ש בן גוריון בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('2136d16a-9063-4b61-a633-5033e331ddd7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בהובלת הצוות החינוכי, ציינו התלמידים של בית הספר בן גוריון את שבוע הבריאות במגוון פעילויות ומשחקים חינוכיים

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

בין היתר, התקיימה הרצאה מרתקת של יונת ארד, מחנכת כיתה ו' 5 ומאמנת לחיים בריאים, שהסבירה, בין היתר, על החשיבות בשמירה על אורח חיים בריא ואף התייחסה לכוח שיש לשמירה על חיים בריאים בהתגברות על מחלות שונות. בכניסה לבית הספר הוקם קיר בריאות, הוצגה תערוכת דגמים בנושא הבריאות והודגשה חשיבות הפעילות הגופנית הסדירה על תקינות הגוף ובריאות האדם.

בנוסף, המורות הסבירו לתלמידים בכיתות על חשיבות השמירה על אורח חיים בריא, ונאמני הבריאות של בית הספר קיימו הפעלות בנושא כגון – כח הצבע וחשיבות אכילת פירות וירקות בצבעים שונים, קיום "יום היגיינה" שכלל הכנת סבונים והסברה, ביום שישי צעדו הילדים ברגל לבית הספר בהובלת רחל הלר ויונת ארד כחלק מקידום אורח חיים בריא.

בהפסקה נהנו הילדים גם מפעילויות ספורט שהעבירו נאמני הספורט יחד עם אנבל, המורה לחינוך הגופני, ובהפסקת האוכל הוכנו על ידי התלמידים כריכים בריאים. לשכבת כיתות ה' הועברה הרצאה מרתקת בנושא "חשיבות השינה ותרומתה לבריאות על ידי הילה סמן שמדריכה את בית הספר בנושא בריאות, יונת אד העבירה הרצאה בנושא אבות המזון וחשיבות האיזון לאורח חיים בריא. בין היתר, הבהירה יונת את חשיבות האיזון ותחזוקת הגוף כולל תזונה נכונה ועוד.

רכזת הבריאות, שולי פרץ : " בית ספר "בן גוריון" גן יבנה הינו בית ספר מקדם בריאות, אשר חרט על דגלו לקדם אורח חיים בריא. התלמידים נהנו ממגוון פעילויות המקדמות מודעות וחינוך לאורח חיים בריא. תלמידי ביה"ס שיתפו פעולה בצורה יוצאת מן הכלל עם נאמני הבריאות, שהיו שותפים מלאים בתכנון ובעשייה. אני גאה בהם מאוד!"

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה