שגריר ישראל בפינלנד לשעבר, הרצה בפני תלמידי כיתות הדיפלומטיה באורט רבין

$(function(){setImageBanner('d7d1f36c-efaf-46d6-bb63-155733ad17e2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תלמידי כיתות דיפלומטיה ויחסים בינלאומיים (ז'6 ו- ח'6) ביחד עם חברי נבחרת הדיבייט הבית ספרית בהובלת בוריס ספוז'ניק, זכו בשבוע החולף להשתתף בהרצאה מיוחדת של אבי גרנות, שגריר ישראל בפינלנד לשעבר אשר שיתף את התלמידים בחוויות משירותו בחו"ל ובפתרון משברים דיפלומטיים שונים.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

השגריר לשעבר התקבל בברכה על ידי מנהלת בית הספר, מרי שפונט, יחד עם מורות כיתות הדיפלומטיה, גלית בן אשר יונה ועינת פיליפסון, המורה לאנגלית שיזמה את הביקור. גרנות הרצה בפני התלמידים בשפה האנגלית ובין היתר, הציג את האתגרים הרבים שעומדים בפני השגרירים כאשר הם מייצגים את מדינת ישראל בעולם, פירט אודות תפקידי השגרירים והשגרירויות ועוד.

את הרצאתו תיבל גרנות באנקדוטות שונות משירותו רחב היריעה בחו"ל. דרך הסיפורים, נחשפו המאזינים לפתרון בעיות דיפלומטיות שונות, תוך מתן דגש על החוק הבינלאומי ככלי בשרות הדיפלומטיה. חלקה השני של ההרצאה הוקדש לשאלות ולתשובות.

תלמיד כיתה ח'6, דרור אלפסה מספר: "ההרצאה הייתה מאוד מעניינת, למדנו כמה תפקיד הדיפלומט חשוב, כמה משמעותי לבנות גשר בין מדינות ולציית לחוק הבינלאומי. כמו כן, למדנו גם כמה מורכב זה להיות אדם שמייצג את מדינתו במקומות שיש דעות קדומות כלפיה, וליצור את הרושם הטוב ביותר. מר גרנות דיבר באנגלית וקצת בעברית, התלמידים התעניינו מאוד ושאלו שאלות לרוב".

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "תלמידי המגמה לדיפלומטיה סוללים את דרכם כדיפלומטים צעירים ,אנו בבית הספר שוקדים על פתיחת  אופקים חדשים, בפני תלמידנו כדי להכשירם ולתת  להם כלים למאה עשרים ואחת. המגמה משלבת עבודה סינרגטית בתחומי ידע שונים שמעשירים את עולמם של תלמידנו. אנו מאמינים בעבודה מתוך חזקות ומאפשרים העצמה אישית לתלמידי המגמה. תלמידי המגמה מגלים מנהיגות אישית ומעורבות חברתית ,בהלימה לייחודיות בית הספר. הביקור ושאר פעילויות המגמה מעשירים את עולמם ומכשירים אותם לעתיד מרתק".

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה