שוטרים הצילו גור כלבים ואת בעליו שנפלו לבור הבוקר בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('b5631875-1274-4f65-920d-a45562e79b02','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

דרמה של ממש התרחשה היום בבוקר ביישוב כאשר טיול עם הכלב המשפחתי הסתיים בנפילתו לבור פתוח. האם שלא היססה לרגע, ירדה בעקבותיו אל הבור כדי להציל את הגור הקטנטן אך נתקעה בו. ילדיה מלאי התושיה הזעיקו את השכנים שנחלצו לעזרת האם לינה והזעיקו את השיטור העירוני שהגיעו במהירות וחילצו את האם והכלבלב בשלום מהבור. לינה הודתה בהתרגשות לשוטרים.

זה התחיל כמו עוד יום רגיל בבית משפחת מרגלית בגן יבנה. האם לינה הכינה קפה כשבתה בת העשר יצאה לחצר עם מרפי,גור ההאסקי הסיבירי הקטנטן בן החודשיים אותו קיבלה המשפחה לפני שבועיים. הגור המתוק נפל אל תוך בור ניקוז שטרקטור שבר את המכסה שלו שהוחלף באבן שכנראה הוזזה מהמקום.

הגור הקטנטן היה חסר אונים ובנה בן ה-13 של לינה מיהר להיכנס אל הבור כדי להציל אותו אך האם לינה הדפה אותו ונכנסה אליו בעצמה. לינה גילתה עד מהרה כי אין לה כל סיכוי לצאת מהבור ללא עזרה. כל אותו הזמן ישב הגור הקטן על רגליה של לינה בעוד הילדים שלה מנסים להזעיק עזרה.

"השכנים המקסימים ישר הגיעו וניסו לעזור. חלק אפילו אמרו לי לצאת ולהשאיר את הכלב בבור. אפשרות שלא רציתי לקבל" סיפרה לינה 

"תוך זמן קצר הגיעו שוטרים שהיו מאוד פרקטיים ובעזרת חבל וללולאה שהם הביאו הם פשוט שלפו אותי לאט לאט מהבור והצליחו להציל אותי ואת הכלב.

השוטר אדיר אזולאי מספר:

" שני הילדים ראו שאמא שלהם תקועה בבור והם יצאו לרחוב כדי לחפש עזרה. השכנים שהם הזעיקו התקשרו אלינו שוטרי הפיקוח העירוני של גן יבנה.  הגענו במהירות וגילינו אשה בתוך בור צר ועמוק המצוי בשטח פרטי. תוך כדי הזמנת ניידת מד"א ורכב כיבוי אש יצרנו קשר עם לינה. שאלנו אם הכל בסדר והיא סיפרה לנו מה קרה. אני והפקח שהיה אתי משכנו את לינה בעזרת חבל ומשכנו אותה לאט לאט ובזהירות עד שהגענו לחצי הדרך. הכנסתי חצי גוף פנימה ומשכתי את הלינה והכלב שהיה על הרגליים שלה כל אותו הזמן החוצה. "

בתמונה: הבור אליו נפל מרפי ההאסקי הסיבירי של משפחת מרגלית. 

משטרת ישראל

"אני מודה לאדיר אזולאי ממשטרת גן יבנה, אביב וקנין מהפיקוח העירוני ויהב מפקד התחנה שממש הצילו אותי היום. בימים כאלו שבטלויזיה מראים תמונות של שוטרים שנוהגים באלימות כלפי מפגינים ואזרחים שלא עוטים מסיכה חשוב להראות צד אחר של המשטרה שעושה עבודה מדהימה ומרגשת. אדיר אזולאי טיפל באירוע בצורה כל כך רגישה וכל כך יעילה ובאמת. הכל הסתיים תוך דקות. אני מאושרת שהצלחתי להציל את הכלב ומודה לאלוהים שיצאנו בריאים ושלמים מהבור. ולאחרים אני אומרת אל תנסו את זה בבית. זה פשוט מסוכן. !!!"

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה