שיר מגן יבנה מקימה דוכן בו ניתן לחתום על כרטיס אדי לזכר אמה סוזן ז"ל

$(function(){setImageBanner('218c4b8a-affe-4bd3-bb7d-3c02726c2c1b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

שיר אפרת מגן יבנה איבדה את אמה סוזן לפני עשר שנים. השבוע, היא תעמוד עם דוכן מיוחד בקניון פרנדלי ותחתים אתכם על הכרטיס החשוב הזה שמביא להצלתם של עשרות אלפי אנשים בשנה.

שיר  ואחיה התאום מגן יבנה נולדו לשתי אמהות: נעה וסוזן. הם היו משפחה קטנה ומאושרת אך הכל נגמר בצורה טרגית בדיוק השבוע לפני עשר שנים ותחושת התסכול לא מרפה. כשהיו התאומים בני 121/2 נפטרה אמם סוזן מכשל בכבד לאחר שהיתה רשומה כשנה במרכז הארצי להשתלות ולא זכתה לקבל את תרומת הכבד המיוחלת שעשויה היתה להציל אותה. 

שיר, איך הכל התחיל?

"אמא שלי סוזן ז"ל עברה ניתוח בעקבות בעיה רפואית בבטן. לאחר הניתוח התגלו סיבוכים שהובילו לכשל בכבד. ההתדרדרות היתה תהליכית. היא אושפזה בבית החולים ולאחר מכן חזרה הביתה וחוזר חלילה. היא היתה רשומה במרכז הארצי להשתלות ואני מאמינה שאם יותר אנשים היו חותמים על כרטיס אדי היתה לי עדיין אמא. לפני עשר שנים היתה פחות מודעות לנושא  ואני מקווה שכעת יותר ויותר אנשים יחתמו על הכרטיס כי הוא ממש מציל חיים."

בתמונה: שיר ואחיה עם האמהות סוזן ונועה

איך נולד הרעיון להחתים אנשים על כרטיס אדי?

"זו לא פעם ראשונה שאני מחתימה אנשים על הכרטיס. יצא לי בעבר במסגרת תנועות הנוער בגיל ההתבגרות במסגרת חג היישוב בגן יבנה. השבוע אנחנו מציינים עשר שנים לפטירתה של אמי ואמרתי לעצמי שאני רוצה לעשות משהו בשביל להנציח אותה ובשביל להדגיש את החשיבות של תרומת איברים. כואב לי שהדברים לא הסתדרו אחרת כי אם אמא שלי היתה זוכה לתרומת כבד היא עדיין היתה אתנו היום"

געגועים לאמא. שיר אפרת

ביום שישי הקרוב, שיר תחכה לכם בקניון פרנדלי עם דוכן של אדי אם אתם עוד לא חתומים, זה הזמן לחשוב על כך ברצינות כי איך אומר הסלוגן של כרטיס אדי? לתת חיים. לקבל חיים!

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה