שישי אישי והפעם עם מיטל זקין מגן יבנה, וונדר וומן מקומית שמתחזקת משרה מלאה, ארבעה ילדים והתנדבות מכל הלב ובכל הזדמנות

$(function(){setImageBanner('14476e79-f24d-45df-a7fd-f38dea193039','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מיטל זקין מגן יבנה לא נחה לרגע. היא יו"ר של שתי כיתות וסגנית יו"ר הנהגת ההורים בשני בתי ספר, מתנדבת בכל מקום בו היא רק יכולה, מגדלת ארבעה ילדים ו...כן, היא גם מנהלת שיווק עסוקה במיוחד. שיחה עם אשה שלא נחה לרגע.

מיטל זקין, נשואה + ארבעה מגן יבנה, גרה ביישוב כבר 11 שנה. היא עברה לכאן מאשדוד אחרי שהבינה שהיא מחפשת סביבה מיוחדת ואידיאלית לגידול ילדים. פגישה אחת עם היישוב השכן הביאה אותה להחלטה לעבור לגן יבנה. האווירה, מערכת החינוך, ההווי המיוחד, הכל עוטף וחם ויש הרגשה של קהילה אכפתית ותומכת. מיטל משמשת כיו"ר כיתה בבית הספר אילן רמון וכן כסגנית יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר ובנוסף, היא יו"ר כיתה בבית הספר ע"ש נעמי שמר וכן, יו"ר הנהגת הורים גם שם. 

מיטל, איך את עושה את זה?

"אני חושבת שהכל עניין של ניהול זמן חכם. אני קמה מוקדם בבוקר בחמש וחצי בבוקר, מבשלת, מכינה את הילדים ויוצאת לעבודה כמנהלת שיווק של אזור הדרום בחברת "נטו" אחת מארבע חברות המזון הגדולות בארץ, אני כל הזמן בנסיעות מתוקף התפקיד שלי  ומתמרנת בין אשדוד לדימונה. אני עושה את זה בכל יום כבר 16 שנים באהבה גדולה זו עבודה עם סיפוק אדיר. בסביבות 17:00 אני מגיעה הביתה ואז מתחילים שיעורי בית, חברים של הילדים מגיעים, מכינים ארוחת ערב כשבכל יום נתון אפשר למצוא כאן בין שמונה לתשעה ילדים סביב השולחן, כולם אוכלים ארוחת ערב חמה ביחד, בסביבות 20:00 כולם כבר במיטות אחרי מקלחות ואז...אפשר להתפנות לכביסות, ניקיונות ו...קצת מנוחה. "

מיטל זקין

והעשייה, לא מעייפת לפעמים?

"אמא שלי תמיד אמרה :"אם אתם רוצים שיהיה לכם טוב תעשו מהלב בלי לצפות לכלום". אני מאמינה שהעשייה מדבקת, אני רואה את זה בגן יבנה. אנשים רק רוצים לעזור ולהתנדב. אני יודעת שאם אצטרך את הדבר הקטן ביותר אנשים תמיד יגיעו לעזור יש בגן יבנה אווירה קהילתית כל כך גדולה והמון נתינה. "

מה את נוהגת לעשות בימי שישי?

"סופי שבוע מוקדשים לבית אני קמה, מפזרת את הילדים במסגרות ואז מבשלת ואופה עוגות הכל בכיף ומכל הלב. לעיתים קרובות אני הולכת לפגישות של ההנהגה או לפעילויות שקשורות בבתי הספר. בשבתות  אני מקדישה זמן איכות לילדים, למשפחה ולבית. אנחנו צוחקים המון, משחקים, בכל שבת אנחנו מתכננים לעשות המון דברים. לטייל, לצאת לבלות בחוץ אבל איכשהוא תמיד יותר כיף להישאר בבית ביחד. כל השבוע כולם כל כך עסוקים ושבת זו הזדמנות להיות ביחד."

מה הדבר הכי טוב שקרה לך השבוע?

"השבוע התחלנו קורס של יו"רים מטעם המועצה. ביום שני, שהיה קר וגשום באופן מיוחד כולם התייצבו כדי לפעול למען הילדים של בית הספר נעמי שמר. זה בעיני מרגש מאוד ומחמם את הלב. אנשים לא חושבים על עצמם אלא על הכלל. "

מה את אוהבת בגן יבנה?

"אני אוהבת ביישוב הכל. בשבילי הוא בית. מקום קטן ומשפחתי. אנשים מקסימים שמוכנים לעזור בכל רגע נתון. קהילה חמה ותומכת."

מה היית משנה בגן יבנה?

"לא חסר לי כלום פה. אם היתה לי יכולת לרתום עוד אנשים לעשייה בקהילה הייתי שמחה. הייתי רוצה שעוד אנשים יתנדבו בבתי הספר על בסיס קבוע לא רק בחגים ובאירועים אלא תמיד."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה