שלום כיתה א': גני הילדים ביישוב השתתפו בתכנית "מעברים" שהתקיימה בבית הספר "בן גוריון"

$(function(){setImageBanner('f6f73f1f-b8c9-42b5-88ef-813b650dbe37','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

במסגרת תכנית "מעברים" התקיימו מפגשים מיוחדים כשהמפגש הראשון נערך בגני הילדים ושאר המפגשים התקיימו בבית הספר "בן גוריון" כשהאחרון ביניהם כלל טקס מרגש בכיכובם של תלמידי כיתות ה'4 ו-ה'5 אשר העלו מופע תיפוף בפני ילדי הגנים ובנוסף, נערכה הרקדה משותפת וכן חלוקת שי לילדי הגנים כל זאת במטרה לספק לילדי הגנים "נחיתה רכה" בבית הספר.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

במפגש הראשון התארחו תלמידי כיתות א' והמחנכות: שולי גלעדי, סימה ואסנת בגני הילדים, ויחד עם הילדים, הגננות והסייעות ערכו קבלת שבת ונהנו ממשחקים ופעילות יצירתית. המפגש השני התקיים בבית הספר, כאשר ילדי הגנים שולבו עם תלמידי כיתות א' וחולקו ל-3 קבוצות, כאשר כל קבוצה לקחה חלק בפעילויות הבאות: שיעור מוזיקה עם המורה לנה, שיעור ספורט עם המורה נטע ושיעור נוסף עם מחנכות הכיתות ושעת סיפור עם רינת הספרנית.

הפעילויות האחרונה לשנת הלימודים הנוכחית כללו טקס מרשים לשבועות בכיכובם של תלמידי ה'4, ה'5 אשר פתחו בתיפוף יחד עם אירית דידי, תומכת ההוראה, ולאחר מכן המחיזו בפני הקטנטנים את סיפור מגילת רות, בהובלתן של המחנכות רחל הלר, ויונת ארד. בהמשך, נערכה הרקדה משותפת לתלמידי א' וילדי הגנים, בהנחייתה של המורה רויטל. בסיום הפעילויות המהנות, העניקו תלמידי כיתות א' לילדי הגנים פנקס עם עט והקדשה.

אוריה יחזקאל, אריס אנרגאוז ואביה חמיאס, תלמידות כיתה א'2 מספרות: "אהבנו מאוד את ההצגה. היה כיף לראות את דוד המלך התינוק משפריץ עלינו מים לצלילי השיר: "מים לדוד המלך" . אחרי הטקס רקדנו יחד עם ילדי הגנים, ריקודי מעגלים, ואכלנו איתם ארוחה משותפת בבוסתן".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה