שני עצורים בקטטה המונית - שהתפתחה לאחר התעללות בנערה

$(function(){setImageBanner('c49342cd-9051-4f81-a65a-9443bb90897e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תושב גן יבנה, שבתו עוברת כבר תקופה מסכת התעללות מצד חבורת נערים, הגיע לסייע לה לאחר שהגיעה לבילוי בגן העיר ואותה החבורה החלה להטפל ולהציק לה. האב ובנו שהגיעו למקום לסייע לבת, הוזמנו ״לסגור חשבון״ בחניון סמוך - שם הותקפו על ידי כעשרים נערים. כוחות משטרה הוזעקו למקום ועצרו את האב, לאחר שתועד שהוא תוקף ולכאורה מנסה לדרוס נערים בזמן שהותקף. אב נוסף נעצר, אביו של אחד הנערים מהחבורה שהציקה לנערה

ארכיון המשטרה (אשדוד נט)

אירוע קטטה המונית הכולל אגרופנים, אירע בלילה שבין שני לשלישי באשדוד. האזור: גן העיר שהפך כבר מזמן לאזור שבו מתפרעים ומשתוללים נערים רבים. 

הרקע - אב ובנו מגיעים לסייע לבת הקטנה בת ה-14, לאחר שהיא מתקשרת ומדווחת לאביה על כך שחבורת נערים שמתעללת בה, לכאורה, כבר תקופה ארוכה, נמצאת בגן העיר ומציקה לה. הנערה נמצאת במצוקה קשה ואין איש שמסייע לה מבין עוברי האורח.

האב ובנו ממהרים למקום, דין ודברים נוצר בין אחיה של הנערה לנער אחר מהחבורה שהציקה לה. לאב ובנו נאמר להגיע לחניון סמוך לגן העיר, על מנת ללבן את העניינים. 

כשהם מגיעים למקום, מחכים להם שם אותו בנער ביחד עם אביו ועם עוד כ-20 נערים. מתחילה תקיפה המונית, על פי המשטרה כולל אגרופנים. האב נפצע בראשו ממכות, כך גם בנו ובהמשך יזדקקו לטיפול רפואי.

הם מנסים להמלט מהמקום, ולדברי המשטרה בשעת ההמלטות האב מנסה לדרוס נער שנמצא בבריחה.

המשטרה שמוזעקת למקום עוצרת את האב לאור תלונות הנערים וצילומים ממצלמות האבטחה. בהמשך נעצר אביו של הנער מהחבורה שלכאורה התעללה נפשית בנערה.

האב שנפצע בראשו נזקק לסיכות על מנת לסגור את החתך, בנו נזקק לשמונה תפרים.

בדיון שהתקיים בהארכת מעצרו, אמר סניגורו של האב שמדובר באב שהגיע לסייע לבתו, שכבר תקופה ארוכה נפלה קורבן לחבורת נערים שסימנה אותה ומתעללת בה נפשית. במשטרה אמרו כי היה על האב להגיש תלונה במשטרה על מנת שיוכלו לטפל בזה, ולא לקחת את החוק לידיים.

בית המשפט החליט להאריך את מעצרו של האב עד היום (רביעי) בשעה 12:00. העצור השני (האב השני) יובא היום לדיון בהארכת מעצרו.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה