שנת הלימודים תש"פ נפתחה היום בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('8fbffa3c-3bd3-4446-ac68-dd5dcc4d2bcf','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אלפי הורים ותלמידים פתחו היום 1/9 את שנת הלימודים תש"פ בגן יבנה. ראש המועצה, דרור אהרון, יחד עם סגניתו חברת המועצה ומחזיקת תיק החינוך, ירדנה אוקמן, סגן ראש המועצה האמון על החינוך הדתי, ירון ניסים, חבר המועצה, חיים שוחמי, מנהל מחלקת החינוך, רחמים שרים, מנהלת מחלקת גני הלדים, יהודית שטרית ובעלי תפקידים נוספים ביקרו בכל מוסדות החינוך ביישוב על מנת לוודא פתיחה תקינה של שנת הלימודים ולברך את הצוותים החינוכיים והתלמידים הנרגשים.

בין היתר, ראש המועצה חנך את המבנה החדש של בית הספר נופי מולדת שלב ב' שנמסר למועצה כשבוע לפני פתיחת השנה והוא כבר מאובזר ומוכן במלואו, בבית הספר מכבים שם שופצו תאי השירותים, שופץ חדר המורים והחלל המרכזי, בגן סתוונית שעבר הסבה לגן תקשורת נוסף עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים תושבי גן יבנה וכולל חדרי טיפול פרטניים ועוד.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

בנוסף, במהלך הביקור והיום כולו חולקו חולצות ממותגות שהכינו במחלקת החינוך לעידוד המודעות לשמירה על הזהירות בדרכים עבור ילדי כיתות א'. ראש המועצה פגש גם את השמיניסטים החדשים מבתי הספר התיכוניים אורט רבין ונעמי שמר, איחל להם הצלחה והצטלם איתם לתמונה המסורתית.

גן סתונית גן תקשורת חדש

ראש המועצה, דרור אהרון: "פתחנו את שנת הלימודים תש"פ ללא תקלות. נערכנו מבעוד מועד והעבודה ניכרת בכל אחד ממוסדות החינוך והגנים בהם ביקרנו. התרגשתי לפגוש את ההורים והתלמידים, לא ברור מי מהם יותר מתרגש מההתחלה החדשה. תלמידים יקרים, אתם בידיים טובות, צוותי החינוך שלנו נמצאים כן בשבילכם וגם אנחנו, עלו והצליחו, שנת לימודים פוריה בשמי ובשם כל עובדי המועצה".

שלום כיתה א בית הספר אילן רמון

 בית הספר נעם סיני

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה