"שרות משוררות" ערב מחווה לנשים יוצרות יתקיים בשבוע הבא בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('4e58e26d-cdcf-4e53-a0f8-9231b79a46a3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"שרות משוררות" הוא ערב מיוחד במינו, והרעיון העומד מאחוריו הוא השתקפויות נשיות שונות - "אישה מראה". ערב זה, מעלה ומקבץ, במופע אחד, את מיטב השירים של הכתיבה הנשית ע"י מבצעות מקומיות. המופע הופק ע"י תכנית זיקה במתנ"ס גן יבנה ובתמיכת המועצה המקומית, ויועלה בשבוע הבא, יום ד' (6.9) ב"עם הטבע – מרחב חברתי ירוק"

זיקה גן יבנה

(הרכב חלקי של המבצעות שיופיעו בערב)

מזה כמה חודשים, חבורה של משוגעים לדבר, מתקבצת ועובדת על ערב מיוחד, שכל כולו מוקדש לשירה הנשית, ליוצרות ולמבצעות. חלום נוסף של מתנדבות זיקה תוכנן והחל לרקום עור וגידים, מבצעות מהיישוב הצטרפו והחלו חזרות, על מנת להתכונן לערב המרגש ולהפליא בקולן, בביצועי סולו ובביצועים משותפים. כל השירים, 13 במספר, יבוצעו כמובן בשירה בלייב.

המארגנות מבקשות להדגיש, כי זהו ערב שאינו מיועד לנשים בלבד, אלא ערב על השירה הנשית, והקהל, בהחלט מוזמן להיות, קהל מעורב.

על ההפקה המוסיקלית, מנצחת ג'ולי עזז, מוסיקאית, תושבת היישוב, ומתנדבת ותיקה של זיקה גן יבנה. על ההנחיה, הסיפורים שמאחורי השירים ועוד, עינב קורן. כרטיסים במחיר קהילתי בסך 25 ש"ח, ניתן לרכוש באתר המתנ"ס בקישור הבא http://t.ly/0AcsV

מתנ"ס גן יבנה

אז קחו רגע של פסק זמן, לערב קסום במיוחד, באווירה נעימה ומיוחדת. ערב שמוקדש כולו ליצירה הנשית, שיגרום לכן.ם לחוות את פסיפס הנשיות הישראלית בערב מוסיקה לייב עם כוס יין ביד, נשנושים וחברה טובה.

נותנת לנו טעימה עינב קורן, מנחת הערב: "השיר "שדות" שכתבה הזמרת נרקיס הוא למעשה השיר הראשון שאיתו פרצה לתודעה הציבורית והפך ללהיט מוכר ומזוהה איתה כל כך. הוא נכתב תוך שעה מתוך השראה שנחתה עליה לילה אחד והתחיל את דרכו מתוך המשפט: "נגיד שאין פחד יותר...". הלהיט הזה שסלל את דרכה מוזיקלית פרץ את כל מחסומי הפחד עבורה כיוצרת, זמרת מבצעת, אישה, דתיה כנגד כל הסיכויים ובחתירה להופיע מול קהל מעורב."

משתפת אותנו סיון בן שימול, מנהלת זיקה גן יבנה: "אנחנו מאוד מתרגשות לקראת הערב הזה, עוד חלום של מתנדבות זיקה אשר יוצא לפועל בתכנון המתנדבות ובביצוע מבצעות מוכשרות ביותר מהישוב. היה לנו חשוב להביא את הקול הנשי בתרבות המקומית, כתיבה נשית החל מהמשוררות הידועות ועד לכותבות מקומיות ומתגבש ערב מדהים עם שירים מעולים כמו "באת לי פתאום" "שדות" "האמנם"- שירים ממגוון זמנים וקולות. נשמע על הסיפורים מאחוריהם, נקרא כמה טקסטים מקוריים ונקבל את השנה החדשה בטוב. באווירה הקסומה של החווה האקולוגית, כוס יין ביד וגבינות לנשנוש, יהיה חלומי."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה