שרת החינוך קיימה ביקור ופגישת עבודה עם ראש המועצה בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('981b8793-4380-4d69-bf1e-9e944c116eb4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום רביעי (7.9) הגיעה שרת החינוך, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון, לגן יבנה לביקור בבית הספר 'נופי מולדת' ולפגישת עבודה עם ראש המועצה, דרור אהרון, ממלא מקום ראש המועצה, סביון יניב, סגניתו ומחזיקת תיק החינוך ירדנה אוקמן, חברת המועצה מחזיקת תיק הנוער, רוחמה עזר, חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות והספורט אילן רביבו ועוד.

מועצת גן יבנה

ממועצת גן בנה נמסר כי:

"הביקור החל בבוקר בבית הספר 'נופי מולדת' שם קיבלו את פני השרה ראש המועצה וחברי המועצה, יחד עם מנהלת בית הספר הנכנסת קרן דוד, מנהלת אגף החינוך, עינת פיליפסון, מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך, ורדה אופיר, כלל מנהלות בתי הספר ביישוב וכמובן ילדי בית הספר הנהדרים שהניפו דגלים ופצחו בשירה מרגשת.

לאחר קבלת הפנים ראש המועצה נשא דברים והודה לשרה על הגעתה לגן יבנה. לאחר מכן התקיימה פגישת עבודה חשובה של ראש המועצה עם השרה שעסקה בנושאים מהותיים לעתידה של מערכת החינוך בגן יבנה.

בין היתר, נידונו נושאים כגון השלמת בניית בית הספר מ"מ נופי מולדת, המשך קידום פינוי ובינוי בבית הספר נעם סיני, קידום הקמת התיכון בשכונה החדשה, קידום תכנית מוסדית למניעת אלימות בבתי הספר, סיוע בהכנסת היישוב לתוכנית 360 ומתן מענה נכון לילדי השילוב בתוכנית הדיפרנציאלית של החינוך המיוחד.

ראש המועצה העלה בפני השרה גם את נושא הפנייה שנעשתה אליו ממספר הורים לילדים עם צרכים מיוחדים להקמת בית ספר לחינוך מיוחד בגן יבנה והוחלט כי הדיונים בנושא יימשכו."  

מועצת גן יבנה

ראש המועצה, דרור אהרון:

"בשמי ובשם כל תושבי גן יבנה אני רוצה להודות לשרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, על ביקורה ביישוב. אנו נמצאים בתקופה של התחלות חדשות במערכת החינוך היישובית, צמיחה, התחדשות, בנייה וקידום תכניות חינוכיות חדשות. אני שמח שהשרה הגיעה על מנת להתרשם מקרוב מהם צרכי היישוב ומהם המענים והפתרונות הנדרשים לנו".  

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה