תהלוכת הלפידים המסורתית של רוטרי ואינטראקט גן יבנה התקיימה בהדלקת נר ראשון של חנוכה

$(function(){setImageBanner('a1688e43-f28f-4923-9303-b9248a051232','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

כמיטב המסורת מאז שנת 2005 מועדון אינטראקט גן יבנה מוביל תהלוכת לפידים לרגל חג החנוכה. השנה התקיימה התהלוכה בסיוע יחידת הנוער היישובית, תנועת הצופים, הנוער הלאומי, בני עקיבא, נוער מד"א ותושבים רבים שהצטרפו לתהלוכה .

רוטרי

תחילתה של המסורת ביום 'אינטראקט' שנערך בשנת 2005 בו אירח מועדון אינטראקט גן יבנה את המועדון המקביל מאילת ויחד צעדו בתהלוכת לפידים לציון חג החנוכה. המסורת קיבלה חיזוק כאשר בחג חנוכה תשס"ח, הוסר הלוט מעל כיכר רוטרי, ובהמשכה תהלוכת הלפידים בהשתתפות נגיד האזור ומועדוני רוטרי .

תהלוכת הלפידים היא דוגמה להדגשת הבחינה הלאומית שבחנוכה. השיר "אנו נושאים לפידים" (מלים: אהרון זאב, לחן: מרדכי זעירא), שהפך לאחד מסמלי החנוכה המודרניים. שיר זה מעלה על נס את האקטיביות של המורדים היהודים, ומדגיש כי "נס לא קרה לנו", באופן מנוגד לרעיון נס פך השמן.

תהלוכת הלפידים התקיימה בערב חנוכה עם הדלקת הנר הראשון לחג החנוכה, מוטיב האור והדלקת הנרות שבחג, המסמלים את גירוש החושך. בנוסף להיבטים אלה נערכת תהלוכת הלפידים כחגיגת אינטראקט אשר אליה מוזמנים מידי שנה מועדוני אינטראקט בארץ , תנועות הנוער וכלל תושבי גן יבנה.

 

תהלוכת הלפידים המסורתית של מועדון רוטרי ואינטראקט גן יבנה התקיימה השנה בסיוע יחידת הנוער היישובית, תנועת הצופים, הנוער הלאומי, בני עקיבא , נוער מד"א ותושבים שהצטרפו לתהלוכה הססגונית שלוותה על ידי ניידת שירי חנוכה של חב"ד.

 

בטקס סיום התהלוכה הדליק נשיא אינטראקט גן יבנה , יואב אזולאי , נר ראשון של חנוכה וכתובת אש שהוכנה על ידי הצופים בירכה את כולם בחג שמח.


את התהלוכה ליוו, כמו בכל שנה, צוות הביטחון של המועצה בפיקוד קב"ט מוס"ח וצוות פקחים וניידות שאיפשרו מעבר התהלוכה בסדר מופתי ותודה להם על כך.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה