הורי התלמידים בגן יבנה נסערים מהתקרית הקשה שאירעה השבוע בתיכון אורט ע"ש רבין

$(function(){setImageBanner('0ac9138b-77dc-4efd-adbd-e604482f161d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בעוד הנער הפצוע עדיין מאושפז בבית החולים, מנסים ההורים ביישוב לעכל את שאירע. רבים מהם שיתפו פוסטים בהם איחלו החלמה מהירה לנער ודנו באחריותם האישית כהורים למניעת הישנות מקרי אלימות.

גן יבנה נט

בין הפוסטים הרבים שזרמו ברחבי דפי הפייסבוק היישוביים מצאנו את הפוסט החכם של נועה נעים :

"בוקר טוב גן יבנה, מקרה האלימות המזעזע שקרה אתמול זיעזע את כולנו אבל אם נעצור שניה נודה באמת- לא באמת. הכתובת על הקיר בע-נ-ק. האלימות בחברה כולה עולה וגואה ואנו רואים אותה בכל מקום.
אין מקום להאשים את מערכת החינוך או כל מוסד אחר. המקום היחיד שיש לעשות בו חשבון נפש אמיתי הוא בבתים שלנו עם ילדינו הפרטיים שבחרנו להביא לעולם, לשמור ולהגן עליהם בכל מקום שיהיו.
האלימות קיימת בכבישים, בבתי הספר היסודיים, התיכוניים וברחובות הישוב.
כולנו צריכים להתעורר ולהחליט שאצלנו בבית- בגן יבנה, אין מקום לאלימות מכל סוג. בשביל זה, כולנו צריכים לשמש דוגמא: להרים אחרינו לכלוך, לנסוע בזהירות, להחנות את הרכב איפה שמותר ולא מפריע לרכבים האחרים, לנהוג בסבלנות בחנויות ולדבר בכבוד למורה של "הנסיכים והנסיכות" גם היא ממש לא בסדר.( זכרו, היא בן אדם)
לצערי, אנחנו נופלים בזה פעם אחר פעם.

בוקר טוב גן יבנה
להתעורר!"
התגובות לפוסט לא איחרו לבוא כאשר רוב המגיבים מסכימים כי החינוך מתחיל מהבית  ולהורים אחריות רבה בחינוך ילדיהם ובמניעת מקרי האלימות. 
לנה פישברג :
"כל מילה מדויקת, מאתמול הילד שנפגע והוריו לא יוצאים לי מהראש. מזעזע ומפחיד. לאן הגענו? מאיפה אכזריות ורוע בנערים? הכל מתחיל ונגמר בחינוך שמקבלים בבית. "
נגה מוסקוביץ:
" אפס סובלנות לאלימות. זה אומר תגובה חזקה וברורה על כל התנהגות אלימה גם כביכול "קטנה". עוצרים את השרשרת בהתחלה שילדים לא ילמדו שאפשר. "
אורטל דנינו:
"מערכת החינוך יכולה אולי להשתמש בחוקים כאלה ואחרים בשטחה, אבל הכל הכל מתחיל מהבית. לא קל לחנך ילדים זה בטוח. כל הורה רוצה שהילד שלו יהיה הכי טוב, הכי רודף צדק והכי מוגן אבל זו באמת משימה לא קלה. מקווה שאלוהים יתן כוח לכל ההורים" 
אפי לובל :
"תפסיקו להיות נאיביים ולהיתלות כרגיל בהורים. ההורים של היום מעניין אותם עצמם. בתי קפה, שופינג . מערכת החינוך לא יכולה להסתמך כלל על ההורים כבר הרבה שנים. מערכת החינוך צריכה לקבל סמכות וגיבוי ולגלות אפס סובלנות לטיפה אלימות מכל סוג" 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה