תושב גן יבנה נתבע בגין שיבוש מודעת קמפיין בחירות של עו"ד מוטי יוסף ויפצה את משרד הפרסום

$(function(){setImageBanner('adfdf25d-f648-4ea4-aec7-c144f3af0d40','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

משרד הפרסום אשר הוביל את קמפיין הבחירות של יו"ר האופוזיציה עו"ד מוטי יוסף, תבע את תושב גן יבנה בסכום העומד על 100,000 ש"ח . הטענה: שיבוש תכני הפרסום לצורך הבעת תמיכה ביריבו של יוסף- ראש המועצה דרור אהרון . לאחרונה, פסק בית המשפט לטובת משרד הפרסום סכום של 7,500 ש"ח .

משבר הקורונה מסתיים, אך הסכסוכים המשפטיים-פוליטיים בגן יבנה ממשיכים כרגיל. בתקופת הבחירות, התמודד יו"ר האופוזיציה עו"ד מוטי יוסף מול ראש המועצה הנבחר דרור אהרון . חברת "סימפל פירסומאים" הובילה את קמפיין הבחירות של יוסף לראשות המועצה המקומית גן יבנה.

בכתב התביעה נטען כי טוני גאו, תושב גן יבנה ותומכו של דרור אהרון עשה שימוש אסור במודעות ובפוסטים אשר פורסמו במסגרת הקמפיין של עו"ד יוסף. עוד נטען, כי הועתקו אלמנטים מתוך הקמפיין ושובשו מסרים על מנת לפגוע במסע הבחירות של עו"ד מוטי יוסף ולסייע למסע הבחירות של דרור אהרון.

בין היתר נטען כי כותרת שפורסמה בקבוצת "גן יבנה לכולם" :"אחרי 15 שנה תושבי גן יבנה אומרים שלום ותודה ומחליפים את ראש המועצה" שונתה על ידי הנתבע בצורה ויזואלית דומה מאוד למקור אך תוך שינוי משמעותי של המסר :"אחרי 15 שנה תושבי גן יבנה אומרים לדרור אהרון תודה! ונשארים לעוד 15 שנה עם ראש המועצה" 

מנגד טען טוני גאו בכתב ההגנה שלו כי "התביעה היא ניסיון לסתימת פיות וכי מעשיו לא מהווים כל פגיעה בזכויות יוצרים כפי שנטען." 

השופטת הילית סילש החליטה לפסוק בתיק ללא נימוקים ופסקה כי טוני גאו ישלם למשרד הפרסום של עו"ד יוסף 7,500 ש"ח

לפני כמה חודשים, הביע ראש המועצה דרור אהרון תמיכה מלאה בטוני גאו, דמות מוכרת ביישוב, והודיע כי ילווה אותו עד לסיום המשפט.

מתוך עמוד הפייסבוק של דרור אהרון:

" טוני חבר יקר אנחנו נלווה אותך בכול צעד בתביעה ההזויה הזו 😡

🌷 עידכון ישיר - שופטת בית המשפט המחוזי הנכבדת הילית סילש הובילה להחלטה על פי סעיף 79 א לחוק בית המשפט האומר כי השופטת תחליט ללא הוכחות ללא שמיעת הצדדים שיגישו ישירות סיכומים ותקבל החלטה בהתאם למה שיוגש. הצד השני ממש לא אהב זאת לאור כך שהבהירה שממש אין מה לשמוע בהוכחות התביעה . זהו צעד מבורך ומאחל לטוני בהצלחה 
 — ‏
דרור אהרון פייסבוק

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה