התכנית "להאיר את עומר" לזכרו של עומר לב ז"ל יוצאת לדרך בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('890de484-6f46-496d-b7d9-e74cde9c4aa7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לפני כחודשיים, נפטר עומר לב ז"ל, צעיר תושב גן יבנה לאחר התמודדות קשה וארוכה עם התמכרות לסמים. היום, נפגשו הוריו אילי ורון לב עם ראש המועצה אהרון דרור, קצין המשטרה בדימוס שמוליק רוזנטל, דודו מנצור הבקיא בתחום המלחמה בסמים ואלכוהול וענבל שליט, מתנדבת בקידום התכנית וסיכמו על הקמת תכנית "להאיר את עומר" להגברת המודעות לנושא ההתמכרויות בקרב צעירים והורים ביישוב.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

"פגשתי הורים אמיצים, כואבים ועם מוטיבציה גבוהה להציל ילדים, בני נוער והורים מגורל דומה" כך כתב היום דרור אהרון  לאחר הפגישה עם הוריו של עומר לב ז"ל, צעיר מוכשר ויפה תואר שכל עתידו היה לפניו אך ההתמכרות לסמים ולאחר מכן לתרופות קטעה את הכל. 

התכנית "להאיר את עומר" לזכרו של עומר ז"ל יוצאת לדרך במטרה לשלב כוחות ולפעול להנגשת המידע והמודעות להורים ולבני הנוער ולשלב את הנושא בסיירת ההורים העירונית שעומדת לקום ביישוב. התכנית תפעל לפרסום והסברה בנושא במטרה שהמודעות תביא למניעה בקרב הנוער ולמודעות בקרב ההורים. 

בישיבה השתתפו ראש המועצהה דרור אהרון, הוריו של עומר ז"ל אילי ורון לב, קצין המשטרה בדימוס שמוליק רוזנטל , דודו מנצור בעל רקע נרחב בנושא המלחמה בסמים ובאלכוהול וכן ענבל שליט מגן יבנה, מתנדבת למען קידום התכנית "להאיר את עומר". 

דרור אהרון :" התרשמתי מאוד מהרצון ומהמוטיבציה הגדולה לעשות שינוי אמיתי של ממש במודעות לנושא וסיפרתי לנוכחים שאנו פועלים ביתר שאת בנושא גם לארח מינויה של ציפי שילוח למנהלת המטה לביטחון קהילתי."

בתום הישיבה, סיכמו הנוכחים על פגישה נוספת שתתקיים בעוד מספר שבועות שלאחריה יצאו הודעות משמעותיות וחשובות. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה