תלמידי אורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה כותבים עם סופרים בקהילה

$(function(){setImageBanner('b41b22ba-569d-4e91-98e4-dafea89b7e78','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תלמידי אורט רבין ממשיכים לרגש ולהפתיע: מתכוננים לחגוג את השנה ה-27 ומשיקים ספר בית ספרי-קהילתי. כך, סופרי הקהילה מתחברים לילדותם הנשכחת בעקבות הפרויקט המיוחד והמרגש הזה.

תלמידי כיתה י' מבית הספר אורט על שם יצחק רבין הפיקו עם סופרי הקהילה ספר חגיגי המציין 27 שנה להיווסדו של בית הספר. הספר מכיל אסופת סיפורים שמתעדת מבט פנורמי: 27 יצירות אישיות, שמתארות את חוויית ביה"ס מנקודת מבטם של מורים, הורים, בעלי תפקידים ותלמידים.

מועצת גן יבנה

המורה היוזמת, שרונית חיים, ותלמידיה מזמינים את הקוראים להכיר את הסיפור על אודות בית הספר דרך נקודות מבטם של כל הבאים בשעריו. הם שמחים להראות לכולם את המקום ולפתוח אותו בפני הקוראים ואף להשיב על השאלה מדוע הוא כל כך מיוחד בעיניהם.

מועצת גן יבנה

כריכת הספר "על לוח ליבנו"

אל תהליך כתיבת הספר, שבו מתבוננים התלמידים בעצמם וחוקרים את השפעת הסביבה עליהם, הצטרפו עשרה סופרים מהקהילה. במהלך המפגשים הפך ביה"ס לזירה ספרותית שופעת זיכרונות, חוויות ותובנות- כאלה שאפשר למצוא רק בו. אנשי המילה הכתובה עזרו  לתלמידים להגיע לגילוי עצמי: לכתוב, למצוא את הטון והמבנה הנכונים, ערכו, שייפו ושיפרו את הטקסט, הפכו את חומרי הגלם ליצירה אישית.

היכולת המרתקת של הסופרים הנפלאים להיכנס לנעלי התלמידים ולחבר אותם לעולמם הפנימי הוא ביטוי אותנטי ליצירת ברית שותפים בתהליך , שהרי הזמנים השתנו וגם הנעליים. הספר הוא תזכורת יפה לשילוב כוחות של בית הספר עם הקהילה, זהו ספר שכולו חגיגה ושותפות של אוצרות החינוך וההון האנושי של קהילת גן יבנה הפורחת.

מנהלת בית הספר דלית כהן: "המקראה משקפת הוראה ייעודית תוך התאמת הלמידה באופן אישי לתלמידי הכיתה, על פי צרכיהם במדדים של תוכן, תוצר, נטיית הלומד, וסביבת למידה פרסונלית והרפתקנית."

מסבירה דלית: "פרסונליזציה של למידה מוכחת כיעילה, מאיצה התקדמות ויוצרת התפתחות וחברות. המקראה  היא פרי עבודה המשותפת נכתבה ע"י התלמידים ויוצרים בקהילה, המונעים  מסקרנות ומתהליכי חשיבה יצירתיים, תוך מאמצים להפיק תוצרים משמעותיים, בעלי עניין ורלוונטיות המתאימים אישית ללומדים.היצירות שכתבו מאפשרות  דרכי הבעה מגוונות ומענה לצרכים רגשיים, חברתיים, תחושתיים, תנועתיים וקוגניטיביים של התלמידים."

ומוסיפה: "אני מבקשת להודות לגב' שרונית חיים על היוזמה הנפלאה שעושה חסד עם השפה העברית והיצירה הספרותית".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה