תלמידי אורט על שם נעמי שמר במסע לבגרות

$(function(){setImageBanner('0874af51-4dfc-4be3-8f73-0b5b35ccbf0a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תלמידי אורט ע"ש נעמי שמר מכיתה י"א 2 התחילו השנה בתוכנית ייחודית בשם מסע לבגרות. במסגרת התכנית הפדגוגית השנתית, תלמידי הכיתה יצאו למספר מסעות ששניים מהם יארכו 4 ימים. לפרטים נוספים >>>

תלמידי אורט ע"ש נעמי שמר מכיתה י"א 2 התחילו השנה בתוכנית ייחודית בשם מסע לבגרות. במסגרת התכנית הפדגוגית השנתית, תלמידי הכיתה יצאו למספר מסעות ששניים מהם יארכו 4 ימים. במסעות אילו התלמידים לומדים בשטח ומבצעים את המטלות הנדרשות לבגרות במקצועות אזרחות ותנ״ך תוך כדי התמודדות עם תנאי השטח.

מועצת גן יבנה

מטרת התכנית הינה חיזוק והעמקת הידע של תכנית הלימודים באמצעות למידה מבוססת מקום, למידה חווייתית ועבודה בצוות.

ייחודיות נוספת של התוכנית היא כי במהלך המסע התלמידים היו ללא טלפונים התניידו בהליכה רגלית מלאה (ללא הסעות), לינת שטח ובישול עצמי דבר שהביא גם להיכרות מעמיקה עם הצוות החינוכי באמצעות האתגרים שזומנו במהלך המסע.

מועצת גן יבנה

בנוסף ללמידה המקצועית והיומיומית התלמידים רכשו כלים ומיומנויות שונים כגון: בניית חוסן והכנה ללחצים ולאתגרים השונים העומדים בפניהם בגיל ההתבגרות ולאחריו.

מדברי תלמידה שיצאה למסע:

"הרגשתי שזכיתי בחוויה חד פעמית, כי חוויות כאלה לא קורות בדרך כלל בבתי הספר. המסע הזה של ארבעה ימים בלי טלפונים ובלי החברים והמשפחה שאנחנו רגילים אליהם זה באמת מגבש ונותן הרגשה אחרת עם כל הקושי שהיה להתמודד עם דברים שאנחנו לא רגילים בדרך כלל. זה אפשר לי להסתכל של זווית ראיה אחרת, שצריך להעריך את מה שיש וששום דבר לא מובן מאליו".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה