תלמידי אורט ע"ש יצחק רבין בגן יבנה קיימו יום פעילות באוויר הפתוח

$(function(){setImageBanner('8c294309-0a5e-4599-ad78-276e732dfff5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בבית הספר אורט ע"ש יצחק רבין, ניצלו את מזג האוויר הנאה כדי לקיים מפגשי תלמידים במרחב הפתוח. כל צוות ושכבתו נפגשו לימים חווייתיים של שיח אחר ופתוח ושל משחק מגבש בחיק הטבע. התלמידים היו מאושרים לפגוש זה את זה מחוץ למסכים.

בחטיבת הביניים נצלו את הימים לימי משחק מגוונים, לשיח ערכי על דברים שמעסיקים את התלמידים בימים אלו, על ההתמודדות עם הסגר, התמודדות עם הקשיים והלבטים ועם התקווה לשוב במהרה לבית הספר. בהמשך היום  התלמידים התחרו במשחקי ספורט תחרותיים שונים במשחקי פנטומימה ועוד.

 

התלמידים הביעו תחושות חיוביות ושמחו על כך שפגשו את החברים פנים אל פנים מחוץ למסכים. עוד אמרו כי התגעגעו לחברים ולבית הספר וביקשו להרבות בפעילויות חוץ.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

שכבת כיתות ח' בבית הספר יצאו לימי סדנה בחיק הטבע בחווה האקולוגית "עם הטבע" ביישוב. תלמידי החטיבה העליונה בכיתות י' עד י"ב, יצאו לימי ספורט בפארק ע"ש רונה רמון ז"ל. צוות הספורט קיים פעילויות ספורטיביות במתקנים השונים הפזורים בפארק. היה זה יום מגבש שהעלה חיוך על פני התלמידים דווח הצוות בסיפוק רב.

 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

מנהלת בית הספר מרי שפונט: "בימים אלה המאתגרים אותנו למצוא פתרונות יצירתיים לקשר עם תלמידנו ,האישור על אפשרות מפגש במרחב הפתוח,שאינו לצורך למידה אלא לצרכים חברתיים ורגשיים, התקבל בשמחה רבה אצל צוות ההוראה, שראה בכך הזדמנות להענות לצרכים הרגשיים  והחברתיים של תלמידנו . הצוות התארגן ופעל כמתוכנן, הצוות דיווח ,על הצלחת הימים האלה והצורך של תלמידנו בפגישה ובחזרה לשגרה.הצוות שלי הוכיח כי הוא נכון לכל אתגר הצופן לו המשבר הזה.ואני מודה לו על ההרתמות המהירה  והמחויבות להצלחת היום.אנו נמשיך ונתכנן מדי שבוע יום הפגתי לכל השכבות במרחב הפתוח"

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה