תלמידי אורט ע"ש נעמי שמר העלו מופע כישרונות ענק

$(function(){setImageBanner('4f71ba6a-ac84-4ee2-b761-f1b21f92c84d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום ראשון האחרון, יצאו כלל תלמידי בית הספר אורט ע"ש נעמי שמר לאירוע "בוקר חוזקות" שנערך בהיכל התרבות באשדוד. מדובר באירוע ייחודי ומעצים אשר הפך למסורת בבית הספר במסגרתו התלמידים מכל שכבות הגיל מציגים את חוזקותיהם וכישרונותיהם בפני כל תלמידי בית הספר והצוות החינוכי. באירוע השנה השתתפו כשמונים תלמידים ותלמידות אשר הפגינו את כישוריהם.

באירוע השנה השתתפו כשמונים תלמידים ותלמידות שהציגו את כישרונותיהם בשירה, ריקוד, נגינה, צילום, משחק להטוטנות ועוד בפני כל תלמידי ביה"ס והצוות החינוכי. את ההופעות ליוו קליפים שהוסרטו מראש והפכו את המופע למרשים, חווייתי ורב חושי. יש לציין, כי תלמידים מכל כיתות ביה"ס, הן מחטיבת הביניים והן מהחטיבה העליונה נטלו חלק פעיל במופע בהרכבים רב גילאיים ובין-תחומיים. 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

חברי להקת בית הספר בניהולו של שגיא בן שבת ואביה לנקרי הפליאו לשיר ושני צמדי מנחים מקרב התלמידים הנחו את המופע. הקהל גדש את כל היכל התרבות, הצטרף בשירה לשירים שהושמעו, כיבד במחיאות כפיים רמות את כל המופיעים ובשירים השקטים והמרגשים אף הדליק אור בטלפונים הניידים במקום נרות.

בין המשתתפים היה גם ראש המועצה, דרור אהרון, שעלה בסוף המופע לברך את התלמידים המוכשרים. על הפקת המופע עמלו שתי רכזות החברתיות, רויטל אמויאל ומור בכש והבמאי רועי מרדכי.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה