תלמידי אורט ע"ש רבין בגן יבנה קיימו סיור וירטואלי בבית התפוצות

$(function(){setImageBanner('f2a414ea-bc51-4dbf-b939-b3539911278c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשבוע שעבר, השתתפה כיתה ז'4 הלוקחת חלק בפרויקט "הקשר הרב דורי" בסיור אונליין במוזיאון העם היהודי - בית התפוצות, במסגרתו קיימו התלמידים מפגש חקר שורשים עם סביהם וכתבו סיפורים על חייהם של הסבים בשפה האנגלית.

במהלך הסיור התלמידים והסבים  התארגנו בשתי קבוצות כאשר כל קבוצה מלווה במורה ומדריך של המוזיאון שהתחבר למפגש  בזום.

המדריכים ערכו סדנה חווייתית עם שיחה על זיכרונותיהם של הסבים בעלייה לארץ ובתקופה של קום המדינה. המשתתפים צפו בסרט המציג את המוזיאון המשודרג הבנוי, בתפיסה אינטראקטיבית שמציג היבטים לאומיים ותרבותיים בצורה אחרת.

בפעילות החווייתית שהוצגה לתלמידים הייתה בנייה של סמל משפחתי. התלמידים קיבלו קישור לאפליקציה שמאפשרת ליצור ולעצב את הסמל משפחה שלהם.

בתמונה: דרור גולן וסבתו 

דרור גולן

הגב אילנה וינצקי מלוות הפרויקט מזה מספר שנים: "הסיור היה דרך מגוונת וחווייתית לקידום ערכים משפחתיים ולאומיים. אני רוצה להודות למדריכת הפרויקט ניצה דה פורטו, למנהלת חטיבת ביניים-קלימי נחמיאס ולחברי הצוות- אסנת רקיע, חני חרובי ואילנה עטר על סיוע בהכנה וביצוע של הסיור."

מנהלת בית הספר מרי שפונט:  "אני מודה לגב אילנה וינצקי על הובלה ערכית של הפרויקט. אני מברכת על המיזם המיוחד והערכי שמפגיש סבים וסבתות ,עם נכדיהם למפגש של למידה וקשרים מיוחדים שנוצרים בין הדורות. אני מקווה שהביקור הוירטואלי, היווה מקור השראה מיוחד לתלמידים ,ויתרום ליצירת עבודות מרתקות . התוכנית מקנה לתלמידים ולמשפחותיהם , חוויה חינוכית ערכית המאפשרת דיאלוג והפרכת דעות קדומות ביחס לזקנה, תוך הגברת המודעות המשפחתית והקהילתית של הדור הצעיר ,לאזרחים הוותיקים במדינת ישראל. באמצעות המפגש והלמידה המשותפת, מתאפשרת חוויה חינוכית מפרה והדדית ונוצר גשר רב-דורי ייחודי בין התלמיד למבוגר".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה