תלמידי אורט ע"ש רבין לומדים על שינוי ומחוללים אותו בעצמם

$(function(){setImageBanner('e1383d4c-9bd4-4e25-a6a0-f81cf051bab7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

כחלק מתכנית הלימודים העוסקת במנהיגות והעצמה אישית, עסקו תלמידי שכבת י' ו- י'א בלימוד תכנים מהמגילה וממקורות אחרים העוסקים בשינוי. התלמידים למדו מהו שינוי וכיצד יכול כל אדם לגלות מנהיגות אישית ולקחת חלק בשינוי אישי, מקצועי, לימודי וחברתי. "אם לאדם יש חלום אז הוא בהחלט יכול להגשים אותו, אין תירוצים זה תלוי רק בך ולא באף אחד אחר" אמרו התלמידים. התלמידים שמעו הרצאות מעוררות השראה על שינוי ובחרו תלמידים שעשו שינוי במהלך המחצית להם הוענקו תעודות הוקרה.

התלמידים, בחרו כל אחד בכיתתו תלמיד שעשה שינוי במהלך המחצית הזו מבחינה לימודית, התנהגותית, חברתית או בכל תחום אחר . בטקסים שהתקיימו השבוע בשכבות י' ו-י"א קיבלו התלמידים תעודות הוקרה מחבריהם וממוריהם.

חלק מדברי התלמידים: "אם לאדם יש חלום, אז הוא בהחלט יכול להגשים אותו. אין תירוצים. זה תלוי רק בך ולא באף אחד אחר. אם נתמקד תמיד בחיובי ולא בשלילי,  נאיר את החזקות שלנו, וניתן להן להנחות אותנו ,אם   נלמד משגיאות העבר  נלמד כי למידה  מאפשרת לנו צמיחה, התפתחות וגדילה לעבר מה שאנחנו מבקשים לעצמנו".

תלמידי שכבת כיתות י' שמעו את הרצאתו של מר מיכאל בן שטרית שחולל שינוי בחייו וסיפר איך הפך מנער שגדל במשפחה מרובת ילדים ומעוטת יכולת למנהל בית ספר ולמנהל מחלקת החינוך בקרית מלאכי. תלמידי שכבת כיתות י"א שמעו את הרצאתה של מיכל האריס שנפצעה בפיגוע בירושלים בקו 18 לפני 22 שנה . מיכל הוכיחה יכולת שיקום מדהימה וסיפורה נגע בלב כולם.

טקס מחוללים שינוי

בטקס נשאו דברים מנהלת חטיבה עליונה הגברת בל חסידים ורכזי השכבה מר דורון מיכאל רכז שכבה י ורכזת שכבה י"א הגברת אתי בוסקילה הממלאת את מקומו של רכז השכבה  מר ליאור גדסי.

מנהלת בית הספר מרי שפונט: "אנו בבית הספר מאמינים ביכולת של כל תלמיד לחולל שינוי בחייו ,אנו שואפים להפוך כל תלמיד למנהיג ,לתת לתלמידנו כלים שיאפשרו להם להנהיג את עצמם ואת זולתם. .להיות מסוגל להנהיג משמעו לכוון את חשיבתך ומעשיך מתוך בחירות עצמאיות מתוך מנהיגות עצמית ולקיחת אחריות. השבוע הקדשנו מקום בטקס ,לציין תלמידים שהצליחו לעשות זאת הציבו מטרות והפעילו חשיבה ואחריות. תלמידים שחוללו שינוי בחייהם. אני מעריכה את השינוי שעשו ומאחלת הצלחה לכל אחד מהם."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה