תלמידי בית הספר אורט ע"ש רבין בגן יבנה קיימו בחירות למועצת תלמידים על פי כל כללי הדמוקרטיה

$(function(){setImageBanner('6fab2f63-11a3-485c-ba82-303b7b79521b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

באופן דמוקרטי, עם קלפי, פרגוד ופתקי הצבעה, התקיימו הבחירות למועצת התלמידים בבית הספר אורט ע"ש רבין. 90% מהכיתות בבית הספר הציגו מועמדות ושלחו נציג למועצה.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

טרם הבחירות יצאו נציגי מועצת התלמידים והסבירו בכל כיתה על התהליך, חילקו פתקים לבחירת המועמד ולאחר הצגת המצע על ידי המתמודדים הם הציבו קלפי ופרגוד בתוך הכתה והתלמידים שלשלו את הפתק לתוך הקלפי על פי סדר הישיבה בכתה. אחוז הכיתות בהם התלמידים הציגו מועמדות עמד על הצלחה של כמעט 90%.

לפני הבחירות, נציגי מועצת התלמידים עיצבו שלטי פרסום שנועדו לעודד את התלמידים לקחת חלק פעיל בבחירות. כשבוע לפני מועד הבחירות  נערכה פעילות בכל כיתות בית הספר. התלמידים דנו במה הן התכונות הראויות לנציג במועצת תלמידים, איך הם רואים את תפקיד המועצה מה מייחד אותה ומה ניתן לשנות בבית הספר בפרט ובקהילה בכלל.

יש לצין לטובה כי בימי הבחירות עצמם הייתה אווירה של התרגשות בקרב תלמידי בית הספר, מתמודדים השקיעו במצע שלהם, הכינו מצגות והציגו את רעיונותיהם בגאווה מתוך מטרה היבחר במקום הראשון. התלמידים שאלו בקוצר רוח מתי יהיו תוצאות הבחירות ואכן תוך 24 שעות פורסמו תוצאות הבחירות בכל השכבות.

מלווה מועצה תלמידים מר ערן רוזן:" אני בטוח ומשוכנע שמועצת התלמידים תיזום תעשה ותייצר יוזמות רבות ,על מנת לעודד  מעורבות בקרב תלמידי בית הספר, המועצה תיזום שינויים בבית הספר ובקהילה שלנו בגן יבנה. "

מנהלת בית הספר מרי שפונט:"אני גאה מאוד בתהליך הדמוקרטי , המפרה והמעצים שעברו תלמידי בית הספר שהפיקו ויזמו שבוע של בחירות דמוקרטיות והעלו על נס  את ייחודיות בית הספר "מנהיגות אישית למעורבות חברתית . החזון החינוכי שלנו ,כולל  טיפוח מנהיגות אישית ערכית ,מועצת תלמידים היא אחת מקבוצות המנהיגות הפעילות בבית הספר ,אנו מאמינים ביכולתם של תלמידנו להפוך את פעילות המועצה למשמעותית מתמיד. מבקשת לאחל למועצה החדשה שנת פעילות מבורכת ותודה למר ערן רוזן מלווה המועצה שיחד עמה הפיק וביצע את הבחירות הראויות האלו, בשיתוף התלמידים והמורים."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה