תלמידי בית הספר אורט ע"ש רבין בגן יבנה קיימו טקס מרשים לציון יום הזיכרון

$(function(){setImageBanner('3625ec93-ee5f-4e59-a6a0-a8b1a28edbd5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה צוין בבית הספר אורט ע"ש רבין בטקס שערכו תלמידי שכבות ט ו-יא. הטקס המרגש הוקרן בכל כיתות בית הספר. תלמידי כיתה י' 1 הכינו סרטון להנצחתו של בוגר בית הספר ברק דגורקר ז"ל שנפל במבצע צוק איתן.

תלמידי כיתה י'1 הכינו סרטון  במסגרת פרויקט "פרי גנך" (תכנית ייחודית בהובלת ,אורטוב" המאפשרת תיעוד והנצחה של סיפורים, תמונות וחוויות של חיילי צה"ל שנהרגו בזמן שירותם הצבאי). הסרטון נועד להנציח את בוגר בית הספר ברק דגורקר ז"ל שנפל במבצע צוק איתן ביום כ"ט בתמוז תשע"ד (27.7.2014).

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

תלמידי שכבת י"ב חילקו ברכות ופרחים למשפחות שכולות ברחבי היישוב והניחו זרים כל קברי החללים בני היישוב. תלמידי כיתה י'8 קיימו מפגש עם איילת ממן, אחותו של נתנאל ממן ז"ל, שנפל במבצע "צוק איתן" ביום ג' באלול תשע"ד (29.8.2014). הגב' אביבה מלכה, אימו של יהודה מלכה, ספרה את סיפור הנס שקרה לה בעקבות הולדת נתנאל.

בנוסף, נמשך גם המיזם המיוחד שבמסגרתו מורי בית הספר סיפרו סיפורים ליום הזיכרון. מר עופר גל, המנהל פדגוגי, העביר הרצאה על השכול והזיכרון בזמר העברי, סא"ל במילואים, שאול כליפא, סיפר על חייל ששרת תחתיו שלומי כהן ז"ל, ערן רוזן המורה לאנגלית סיפר את סיפורו כשורד פיגוע טרור. אל"מ במיל', אורן זיני, מג"ד גדוד צבר במסגרת מבצע 'עופרת יצוקה' ומורה למתמטיקה בבה"ס שיתף בסיפורי גבורה וסיפורי לוחמים לשכבות י' עד י"ב.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט:  "אני מבקשת לשבח ולהודות את כל מי שנתן ידו להפוך את יום הזיכרון הזה, ליום ערכי בו תלמדנו נחשפו לסיפורי גבורה של מורנו ואחרים. תודה על הירתמותכם למשימה ולתרומתכם החשובה, בתהליכי התמודדות עם שכול וזיכרון. התלמידים הוכיחו מנהיגות פעילה הלכה למעשה בהשתתפות פעילה באירועי יום הזיכרון."

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה