תלמידי בית הספר אורט ע"ש רבין השתתפו בפרויקט הכספות של מכון וייצמן

$(function(){setImageBanner('311ab6e6-f5af-4550-af94-9e83d2aeedca','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"הספירה לאחור החלה, יש לכם 10 דקות לפרוץ את הכספת. האם תוכלו לעמוד במשימה"? התחרות הפיזיקלית הבינלאומית לבני נוער היא טורניר בינלאומי בו משתתפות יותר מ-100 קבוצות מהארץ ומהעולם. בשנת הלימודים תשע"ט שלח בית הספר אורט ע"ש רבין בגן יבנה שתי קבוצות להתחרות בקבוצות תלמידים מוכשרות ומגויסות למשימה. זכייה באחד המקומות הראשונים מובילה לתחרות הגמר הבינלאומית כשפרסי הניחומים הם קבלת 100 ו-90 בבחינת הבגרות בפיסיקה.

בית הספר שולח זו השנה השלישית ברציפות קבוצה לתחרות זו. השנה, תשע"ט, בית הספר שלח 2 קבוצות לתחרות. התחרות מתקיימת במהלך שנת הלימודים במכון דווידסון שבמכון וייצמן. המתחרים עומדים מול תיבה הנקראת כספת בה נמצאות כ 2 חידות פיזיקאליות. התיבה שקופה ובה רואה המתחרה חוטי חשמל, ליזרים, מגנטים, מאווררים וכד'. כל האביזרים יחד יוצרים את החידה הפיזיקאלית אותה צריכים המתחרים לפתור. המטרה היא לפרוץ כמה שיותר כספות ואילו שאת הכספת שלך מעט מאוד יצליחו לפרוץ.

אורט ע"ש רבין

הכספת של שנת הלימודים תשע"ח מרשימה מאוד והחידות הפיזיקאליות בה מאתגרות. הקבוצה למדה נושאים שונים בעצמה ולבדה ויצרה אתגר לא פשוט גם לפיזיקאים מוכשרים ומנוסים. התלמידים קצרו מחמאות רבות והדגימו את הכספת לאחר התחרות בפני מספר רב של קבוצות לימוד ותלמידים בבית הספר. חברי הקבוצה: תאיר כרמון, שרון דונדיש, תומר משיח, מאי גושן ורז לפיד ייצגו את בית הספר בכבוד וזכו בפרס והוא 100 בבגרות מעבדה פיזיקה..

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "אני גאה מאוד בהישגי תלמידנו ,אנו מעודדים את תלמידנו לקיחת חלק בתחרות המאתגרת, לקידום והעצמה האישית של התלמידים והצוות. אני שולחת ברכות לכל המשתתפים . יישר כוח וכל הכבוד לכל העושים במלאכה ,אני מברכת את רכז הפיזיקה והרכז הפדגוגי בחט"ע  מר עופר יגל על הנחיית התלמידים והעידוד המבורך במלאכת  הכנת התלמידים לתחרות .ההישגים המצוינים מעידים על העשייה הענפה והפורייה בבית הספר בתחום הפיזיקה והמדעים." .

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה