תלמידי בית הספר בן גוריון פועלים למען ערבות הדדית וערכי החברות

$(function(){setImageBanner('62a96c84-61ca-42d6-99b2-9e93e0059845','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

במהלך החודשים האחרונים, עמלים תלמידי כיתה ג'2 בהובלתה של המחנכת אביגיל מנור על פרויקט מעורבות חברתית וחברות למען תלמידי בית הספר. הפרויקט החל בחלומה של תלמידת הכיתה נטע שני להקים בבית הספר ספסל חברות אשר יסייע לתלמידים החשים בודדים בזמן ההפסקה למצוא חברים. היוזמה המקסימה סחפה גם את שאר תלמידי בית הספר וגם את המורים וההורים.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

לשם כך, נרתמו הורי הכיתה בשיתוף התלמידים לבניית ספסל חברות. הם צבעו את הספסל ואף תלו שלט מזמין בנושא מעורבות חברתית ולידו הקימו גינת נוי לשימוש תלמידי השכבה.

בנוסף, תלמידי ההנהגה הכיתתית של כיתה ג2' העבירו שיעור בנושא חברות  לתלמידי כיתות א-ג . הם הסבירו על חשיבות הפרויקט, משמעותה של חברות טובה ודאגה לכלל התלמידים במהלך ההפסקה ובשיעורים. בעקבות הפרויקט דיווחו התלמידים על ההנאה שמצאו בנתינה ועל השמחה שיש להם במעשה המעורבות למען תלמידי בית הספר.

אביגיל מזור, מחנכת הכיתה: "ההתלהבות של הילדים הייתה גדולה. הם מרגישים מועצמים ומגיעים לבית הספר בשמחה. אנו ממשיכים בהעברת השיעורים בכיתות בית הספר ומברכים את הילדים וההורים על פועלם. כמו כן, אני רוצה לציין שהחיבור עם ההורים ביוזמות והוצאה לפועל של פרויקטים הוא חיבור מצויין ומבורך. ההנהגה הכיתתית וכלל ההורים תרמו מזמנם ויכולתם. אני רוצה להודות להורים הבאים: ימית נעים, סיון גנון, שרון שני, רונית אלקסלסי, גיא אוגוסטה, רונן אמסלם וכמובן לקוקי שטרית על תרומתם הרבה להצלחת הפרויקט."

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה