תלמידי בית הספר "סיני" ציינו חודש של חגיגות פורים

$(function(){setImageBanner('f9f67f37-0ec2-495b-b01c-9fd3d2073964','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

כמידי שנה, בית הספר הממלכתי דתי "סיני" מציין את חגיגות הפורים החל מחודש אדר. במסגרת זו קושט בית הספר בצורה מרהיבה, נערכו בו הפסקות פעילות בנושא פורים וכמובן, החגיגות הגיעו לשיא בתחילתו של השבוע האחרון בו חל חג הפורים.

 

ביום ראשון התלמידים נהנו מהמון חוויות: תלמידי כיתות ו' החליפו אנשי צוות, מנהל, סגנית, מזכירה, אב בית, שומרת, מנקות ומורות, והתלמידים אף קבעו תקנון חדש שבו המורים היו חייבים לעמוד. בנוסף, אנשי מחלקת הספורט של המועצה הגיעו לבית הספר והעבירו לתלמידים יום ספורט אתגרי.

בהמשך השבוע התלמידים נהנו מיום חיות ויום פיג'מות כמו שכתוב במגילה "בלילה ההוא נדדה שנת המלך".

 

פורים בבית הספר "סיני"

ביום שני אחה"צ התקיים שוק פורים לתלמידי בי"ס ובני משפחותיהם, זו הייתה חוויה מדהימה לכל באיי השוק, היו דוכני אוכל, פינת איפור ותחנות בהן כולם שיחקו וזכו בפרסים. שיאו של הערב היה כמובן הגרלה בה הוגרלו מגוון פרסים איכותיים. וכל זאת, הודות לשיתוף הפעולה בין צוות המורים, חבריי הנהגת ההורים וכמובן התלמידים וההורים.

 בית הספר "סיני"

ביום התחפושות הילדים נהנו מהופעת קוסם מרהיבה ומצחיקה ולא שכחו גם את חיילי צה"ל, תלמידי בי"ס הכינו משלוחים לחיילים כאות הערכה ותודה לאלו ששומרים על כל ישראל. לבי"ס סיני הגיעו נציגי היחידה המקבלת ביחד עם נציגי המועצה לקחת את המשלוחים.

 בית הספר "סיני"

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה