תלמידי חטיבת הביניים באורט ע"ש נעמי שמר גן יבנה קיימו פעילויות חברתיות וקהילתיות

$(function(){setImageBanner('3081d94a-65c8-410f-bb51-d207b760dbd8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשבוע שעבר תלמידי חטיבת הביניים של בית הספר אורט ע"ש נעמי שמר לקחו חלק במספר פעילויות קהילתיות שהעמידו במרכז השיח את האחריות החברתית והאזרחית של כולנו לסייע לחברה.

לפני היציאה לחופשת החנוכה תלמידי שכבה ז׳, יחד עם רכזת השכבה שירלי זרד וצוות המחנכים, יצאו להפיץ אור לכלל ילדי הגנים בגן יבנה והעבירו פעילות בנושא חנוכה. הפעילות נבנתה על ידי חבריי הנהגת התלמידים השכבתית והם חזרו מלאי התרגשות מהעשייה של יום זה. בית הספר מודה לנילי מנהלת הגנים על התכנון, העזרה ועל שיתוף הפעולה.

מועצת גן יבנה

 במסגרת הפעילויות חברי הנהגת שכבה ח׳ יצאו להעביר פעילות לקראת חג החנוכה לתלמידי כיתות ו׳ בבתי הספר היסודיים ביישוב- בית הספר ״אהוד מנור״ ו"אילן רמון". מערך הפעילות נכתב ונוסח ע״י חברי ההנהגה וכלל מידע אודות החג, חידון, משחק בינגו ופעילות "האור שבי", בה התלמידים זיהו את החוזקות שלהם והעצימו את ביטחונם האישי. לאורך כל הפעילות ניכרה ההתרגשות הרבה של חבריי ההנהגה לשוב לבית הספר בו למדו ולפגוש את צוות המורים מן העבר.

מועצת גן יבנה

 נציגי הנהגת שכבה ט' בליוויה של יפעת אור, רכזת מעורבות חברתית חט"ב, יצאו לפעילות לקראת חג החנוכה בבית גיל הזהב. התלמידים הכינו פעילות שכללה חידונים, משחקים חברתיים, מצגת, שירים וריקודים וקינחו יחד בסופגניות. החיבור בין התלמידים לאזרחים הוותיקים ריגש את כל הנוכחים בפעילות והשאיר "טעם של עוד" בקרב התלמידים.

מועצת גן יבנה

 ההשתתפות וההתנדבות בקהילה מגבירות את תחושת השייכות של תלמידי בית הספר לחברה בכלל וליישוב גן יבנה בפרט, מגבירות את ההערכתם העצמית, מגבשות ומאפשרות להם להביא את כישרונותיהם לידי ביטוי באמצעות יצירת פעילויות בכוחות עצמם והעברתם בקרב הקהילות השונות. בית הספר מאמין שפעילויות למען הקהילה מחוץ לכותלי בית הספר משמעותיות מאוד עבור התלמידים ומדגישות את הערכים לפיהם דוגל בית הספר - נתינה, רעות ואחווה.

מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה