תלמידי כיתות י"א בתיכון אורט ע"ש נעמי שמר ביום שיא להצלת כדור הארץ מצריכת הפלסטיק

$(function(){setImageBanner('66cebe20-1ff6-4bf7-8621-f87bb3346934','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

במהלך השנה האחרונה עסקו תלמידי יא בבית הספר אורט ע"ש נעמי שמר בהתנדבות אחרת במסגרת מחויבות אישית. הם חברו לאנשי מגמה ירוקה הדואגים לכדור הארץ במסגרת פרויקט בשם "בית הספר לאקטיביזם "במסגרתו למדו על החשיבות שבשמירה על כדור הארץ נקי ועל תפקידם בהעלאת המודעות לכך. מור גידיניאן תלמידת יא:" כדור הארץ הוא הבית שלנו וחשוב להעלות את המודעות והחשיבות שבצמצום צריכת הפלסטיק כדי להציל אותו"

במהלך השנה עבדו תלמידי יא בבית הספר אורט ע"ש נעמי שמר עם פעילי ארגון "מגמה ירוקה" שמטרתם להגביר את המודעות לצורך בשמירה על כדור הארץ. "בחרנו במחויבות אישית קצת אחרת. במקום לדאוג לאדם אחד או בקבוצת אנשים אנחנו עוזרים לכדור הארץ ומעלים מודעות לצורך בשמירה עליו" אומרת לנו מור גידיניאן תלמידת כיתה י"א המשתתפת בפרויקט. 

"במהלך השנה נפגשנו וחשבנו על הרעיון שהפך ליום השיא והתארגנו לקראתו. למרות הקורונה הצלחנו לעמוד ביעדים. החתמנו מורים ותלמידים על עצומה לקיום שמירה על איכות הסביבה בבית הספר ועם החתימות הרבות שאספנו פנינו למנהלת שתוציא פרוטוקול מחייב שיוציא את הנושא אל הפועל עם הצבת פחים כתומים למחזור בבית הספר ועוד." 

מגמה ירוקה

השיא של היום היה המיצג שערכנו שבמסגרתו רצינו להוכיח כמה שימוש נעשה בפלסטיק בבית הספר. ביום אחד ולמרות שחלק גדול מהתלמידים אינם, אספנו 50!!! שקיות זבל תארו לכם כמה שקיות זבל נאספות ב-200 ימי לימודים" 

מגמה ירוקה

התלמידים הכינו שלטים אשר על חלקם כתובים טיפים להפחתה בשימוש בפלסטיק בהם חלופות למוצרי פלסטיק כגון שימוש  בשקיות רב פעמיות, כלים רב פעמיים, בקבוקים רב פעמיים, קופסאות אוכל והפחתה בשימוש בקשיות פסטיק, בלונים, שקיות ניילון, אריזות טייק אווי וכלים חד פעמיים. 

מגמה ירוקה

את הפרוייקט הבית הספר החשוב הזה הוביל נציג ארגון "מגמה ירוקה" נמרוד הוכברג שעבד עם התלמידים, כיוון אותם והוביל אותם להיות אקטיביסטים בנושאים חשובים כל כך. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה