גן יבנה נפרדת מהאיש שדאג לביטחונה

$(function(){setImageBanner('02c636f8-fb20-4508-87e6-bfafac2bcbae','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מאות תושבי גן יבנה הספידו ביום ראשון האחרון את רפ"ק מיוחד המתנדב גל סער שנפטר בעקבות ניתוח שהסתבך

מתוך דף הפייסבוק של המשפחה

מאות מתושבי גן יבנה ליוו ביום ראשון האחרון את רב פקד מיוחד מתנדב המשמר האזרחי גל סער ז"ל. גל היה בן 58 במותו והותיר אחריו אם, ארבעה ילדים ושני אחים.

קטע מתוך דברי ההספד של ראש המועצה המקומית גן יבנה דרור אהרון: "גל היה מתנדב בכל רמ"ח איבריו. הוא תמיד בלט בשטח, גבוה ונישא מעל כולם. חבריו אומרים כי כמו גודלו הפיזי, כך היה גודל לבו. תמיד התנדב מכל ליבו פנימה, היה זמין ודרוך לכל קריאה.

במשמר האזרחי שימש למעלה מ-30 שנה. ככל שעשה ופעל, המשיך להתקדם בסולם הדרגות, והגיע למעמד שנחשב בין הגבוהים אליהם מתנדבים יכולים להגיע בשורות המשטרה – רב פקד מיוחד.

גל סער היה ימאי להוט. את אהבתו לים רתם גם להתנדבותו בשורות המשמר האזרחי, במסגרת השיטור הימי, אחריו משמר הגבול ומשנת 2008 – בתפקידים שונים בגן יבנה – החל מסיור, דרך מינויו  כסגן מפקד בסיס גן יבנה ועם ההכרזה על נקודת משטרה עצמאית - כקצין מקביל למפקד הנקודה".

דרור אהרון המשיך והודה בהספד בשם המועצה המקומית גן יבנה, חברי המועצה ועובדיה ותושבי גן יבנה על תרומתו הרבה של גל לביטחון העיר ותושביה. לבסוף, הוא סיכם והוסיף: " דמותך היא מופת ודוגמא לרוח התנדבות טהורה, שבאה מהלב ונכנסת אל הלב".

תושבי גן יבנה מספידים:

"היה לי העונג לגור עם גל לא מעט זמן ולהכיר אותו מקרוב. איש יקר, אוהב ואהוב תהייה מנוחתך עדן ואנצור את התקופה הזו בחיי".

"לא נתפס, הראש מסרב להאמין, אדם מקסים שנון ועם הרבה נתינה לזולת, יהי זכרו ברוך."

"כמה עצוב לשמוע... איש גדול עם לב ענק שאהב את החיים חיוך תמיד על פניו חבר יקר ואהוב נתגעגע ונזכור לעד!"

מערכת אתר גן יבנה נט משתתפת בצער המשפחה והחברים. יהיה זכרו ברוך.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה